• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • TheD

Jag är typ liksom lite inne i serien då rå.... Haha, kändes konstigt att skriva så ;)

• daniiel
    Chicita skrev 2012-08-02 15:38:43 följande:
    Satte mig i soffan för att pusta ut lite nu och slog på TV'n. Real Houswifes var visst på trean. Inget jag brukar kolla på...
    Men det var ett avsnitt där någon av dom där husfruarnas döttrar skulle gifta sig och jag fastnade.
    Jamen jisses... att jag inte tänkt på det. Jag håller så med om att det ser så billigt ut om man inte kan röra sig i kläderna, oavsett hur fina och dyra dom är! Precis som att inte kunna gå i höga klackar men göra det ändå. Haha vet inte hur många gånger jag sett det där bröllopet.. men.. ja.. den familjen, som alla andra i den där serien, är ju lite speciella :P
  • JochP

Det värsta jag vet som en del envisas med att göta på bröllop är att brudparet ska skära tårtan tillsammans och sen

*ve och fasa* mata varandra! Iiiiih! Vad pinsamt och klyschigt! Vill inte se detta.

• daniiel
    JochP skrev 2012-08-05 21:58:47 följande:

Det värsta jag vet som en del envisas med att göta på bröllop är att brudparet ska skära tårtan tillsammans och sen

*ve och fasa* mata varandra! Iiiiih! Vad pinsamt och klyschigt! Vill inte se detta.

Haha det hade inte jag och maken tänkt göra, men efter påtryckningar från gästerna, så blidde det så ändå :P Jag håller dock med dig :)
  • Cosy

Tycker fortfarande backass är det abslolut värsta som kan inträffa

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Silketuss
    JochP skrev 2012-08-05 21:58:47 följande:

Jag instämmer! I synnerhet om de gnussar ut tårtan i ansiktet på varandra eller på kläderna! Det är verkligen trashigare än något annat jag kan komma på.

• daniiel
    Silketuss skrev 2012-08-05 22:54:52 följande:
    Jag instämmer! I synnerhet om de gnussar ut tårtan i ansiktet på varandra eller på kläderna! Det är verkligen trashigare än något annat jag kan komma på.
    Haha puuh.. det klarade vi oss åtminstone ifrån ;P
  • Silketuss
    daniiel skrev 2012-08-05 23:32:25 följande:
    Haha puuh.. det klarade vi oss åtminstone ifrån ;P
    Hihi, jaa och med tanke på hur många fina bilder vi alla har sett från ert bröllop så drog nog inte jag ned betyget så särskilt mycket? Alla kan ju med sina egna ögon se hur fantstiskt ert bröllop var och de bilderna säger mer än tusen ord. Jag hoppas och tror att du tar det med glimten i ögat, för annars skulle jag aldrig skriva att något är trashigt, om det handlar om ett bröllop. Bröllop och kärlek är vackert, oavsett hur den stora dagen ser ut för varje enskilt par. Och, som ännu mer plåster på såren, så gillar jag din succétråd med bilder på riktiga brudar!!! Sådär, är jag förlåten nu, daniiel?? {#emotions_dlg.flower} Kyss
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?