• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • Chicita
    MeaJ skrev 2013-02-11 21:11:21 följande:
    Jag kan säga att gästerna stod som frågetecken
    Sommarbrud 2013
    Vissa har nog sett ett hundratal för många romantiska Hollywoodkomedier Flört
  • kärlekensbrudpar

Haha vad filmen med mobilen var rolig!!!

• kärlekensbrudpar

Älskar man sitt barn mest av ALLT på denna jord så vill man ha han som ringbärare, när du drar in oskydliga barn har du gått för långt. DET ÄR DET ENDA JAG TYCKER ÄR RIKTIGT ILLA I DENNA TRÅD!!!!!!MEN RESTEN ÄR JÄVLIT KUL ATT LÄSA SÅ KOM INTE OCH SÄG ATT JAG VALT ATT LÄSA TRÅDEN OCH FÅR SKYLLA MIG SJÄLV! och du får det som att låta att man ska "repektera" kyrkan och inte ha en oäkting som brudnäbb el oäkting, nä det tycker jag du ska inse att dert kunde du hållit för dig själv!
    '

• daniiel
    Chicita skrev 2013-02-11 21:12:51 följande:
    Vissa har nog sett ett hundratal för många romantiska Hollywoodkomedier Flört
    Haha det var precis min tanke också.. och jag tycker egentligen inte att det är så konstigt att man väljer att apa efter, eftersom allt framställs som romantiskt och roligt i filmerna (nu tänker jag främst på romkom) och vem vill inte ha ett väldigt romantiskt och roligt bröllop? :P
    MeaJ skrev 2013-02-11 20:51:16 följande:
    Jag tycker att det är löjligt när bruden ska kasta sin brudbukett till någon av de kvinnliga gästerna.
    Och brudgummen tog av bruden strumpebandet med tänderna och kastade till de manliga gästerna.
    Det är en amerikans tradition som jag tycker ska stanna där!
    Var på ett bröllop förra året där ett "helsvenskt" par gjorde så. 
    Sommarbrud 2013
    Men jag hade personligen nog tyckt att det var rätt löjligt också, eftersom det är en tradition vi inte är vana vid.
  • iSusanna
    kärlekensbrudpar skrev 2013-02-11 21:22:08 följande:
    Älskar man sitt barn mest av ALLT på denna jord så vill man ha han som ringbärare, när du drar in oskydliga barn har du gått för långt. DET ÄR DET ENDA JAG TYCKER ÄR RIKTIGT ILLA I DENNA TRÅD!!!!!!MEN RESTEN ÄR JÄVLIT KUL ATT LÄSA SÅ KOM INTE OCH SÄG ATT JAG VALT ATT LÄSA TRÅDEN OCH FÅR SKYLLA MIG SJÄLV! och du får det som att låta att man ska "repektera" kyrkan och inte ha en oäkting som brudnäbb el oäkting, nä det tycker jag du ska inse att dert kunde du hållit för dig själv!
    '
    Jösses, gödsling med versaler.... Förvånad

Hur som helst handlar det inte om "oäktingar" för mig. Även om någon i paret har barn inom tidigare äktenskap så är jag inte så förtjust i idén. Precis som jag inte heller skulle tycka att det passar att ha sin mamma som brudtärna (även om det är lite mer ovanligt, kan jag tro). Som sagt - en fråga om personlig smak. 

Kan vi gå vidare och leta andra trashigheter nu?
  • FruForsmark

Hehe kul tråd! Tycker väl det mesta går ann bara man har lite självdistans. Att kasta bukett skulle jag aldrig få för mig att göra (och vem vill liksom gå och släpa på en bukett blommor resten av kvällen..?) men gör man en kul grej av det med just glimt i ögat så kan det bli kul. Nä det trashigaste jag vet så är det när gäster super sig fulla och skrålar runt. speciellt när det finns barn med på festen. Tycker absolut man ska drick och ha kul men inte supa sig dyngrak, det är ganska osexigt på ett bröllop. Lite stil och folkvett tack

• kärlekensbrudpar

Så det är trachigt med brudnäbb och och ringbärare barn är inte trachiga! alltså seriöst det är det trachigaste åsikten i historien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• daniiel
    kärlekensbrudpar skrev 2013-02-12 20:51:02 följande:
    Så det är trachigt med brudnäbb och och ringbärare barn är inte trachiga! alltså seriöst det är det trachigaste åsikten i historien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag ber dig att läsa vad som står i TS, att kanske läsa lite i den gamla tråden och försöka hålla den här tråden som något liknande. Det finns ingen anledning att blii väldigt upprörd av vad andra tycker och tänker här. Det är inte vad tråden är tänkt för, utan den är tänkt för att roa, att kunna ha lite självdistans och glimten i ögat.
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?