• Chicita

Fotointresserade

Har sett att det finns många duktiga amatörfotografer här på BT och det är alltid kul att se era bilder i trådarna.
    Så jag skulle gärna vilja se mer av era bilder även om det inte är någon tävling på gång Glad 

Och ingen behöver känna att dom inte "är duktig nog" eller har tillräckligt bra kamera. Oavsett om det är en lite suddig mobilbild eller superproffsigt porträtt / stilleben så vill jag gärna se ändå...

Jag börjar med några av mina egna bilder. Fyll gärna på med egna.

• Svar på tråden Fotointresserade
  • Aniara4

Kul! Jag är fotointresserad men oftast inte så intresserad av tävlingarna här. Dessvärre är mina bästa bilder oftast på människor som jag inte har lust att hänga ut här - har några riktiga fulllträffar på bästa kompisens barn t.ex. Porträtt är min favoritgren...

Men jag ska titta om jag inte kan hitta några fina bilder som känns ok att dela med mig av!

• Chicita

Jag tycker i och för sig att det är kul att tävla, men vi har inte haft någon bra kamera förrän vi köpte vår Nikon1 nu när vi åkte på semesterresan.
    Och i tävlingarna lägger jag oftast ut bilder bara för att det ska bli lite mer för domarna att välja bland. Det har varit många mobilkamerabilder där Flört

Jag tycker inte heller om att hänga ut folk. Det kan vara ok om man ser att det är en person på bilden, men inte att man skulle känna igen den om man mötte personen på gatan (alltså bilder som är tagna lite på håll, eller större grupper).
    Men det där med porträtt är inte min grej egentligen även om jag har lyckats få lite ok bilder på brorsan. Hunden är ju favoritobjektet så det kommer väl bli 99% hundbilder här i tråden misstänker jag Flört

Tar någon från i dag... 
    Bara för att... liksom Tungan ute

• filibustern
    Chicita skrev 2012-06-21 15:36:41 följande:
    Oh vilken vacker boa Skrattande
    tack^^ vi har två. dess kort är tagen under en fotokurs jag hade under gymnasiet. hade många fler bilder ja ville lägga ut, men det ville inte BF :P 
  • Chicita
    filibustern skrev 2012-06-21 16:18:17 följande:
    tack^^ vi har två. dess kort är tagen under en fotokurs jag hade under gymnasiet. hade många fler bilder ja ville lägga ut, men det ville inte BF :P 
    Jag älskar reptiler Skrattande
    Eller tja jag gillar alla djur, så länge dom har max 4 ben Flört
    Men jag skulle gärna haft en orm eller ödla. Har dock inte kunskap, tid och plats för någon så jag får passa på att gosa lite när jag är hemma hos någon som har såna.
Svar på tråden Fotointresserade