• emzerus83

Brudar Västmanland 2013

Jag tyckte det kunde vara roligt att starta en tråd för alla brudar i Västmanland som ska gifta sig 2013! Så vi kan ge varandra tips, råd o idéer angående allt som händer fram till dagen D...:)

Vi ska gifta oss 29 juni 2013, borglig vigsel i Skerike Bygdegård...

Hoppas att fler vill ansluta sig här så att jag inte blir själv! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-24 12:21
    västerås13- maj?
    Solborga- 1 juni 2013
    Lisus- 1 juni 2013
    Sornelid- 1 juni 2013- Kolbäcks kyrka
    JOOL09- 8 juni 2013- Badelunda kyrka
    emzerus83- 29 juni 2013- borgerligt Skerike bygdegård
    lillasofie- 3 augusti 2013- Badelunda kyrka
    Sophiebus- 3 augusti 2013-
    88kaktus85- 17 augusti 2013- Badelunda kyrka
    Kotthare
    Maria Emilia

• Svar på tråden Brudar Västmanland 2013
  • emzerus83

Hur var era bröllop i lördags?? :)
    var ju kanonväder iaf -fram tills kvällen :)

Själv tror jag att vi börjar få allt för bröllopet klart...lite småfix med de stora bitarna är nog klara iaf!

I övrigt är min värld i kaos- fått besked efter operationen av tumören i sköldkörteln o det visade sig vara cancer och jag måste opereras igen :( Operationen blir efter vårt bröllop iaf så vi har bestämt oss för att köra på som vanligt med bröllopet o allt- vi vill inte låta cancern få förstöra för våra drömmar o planer!!

Försöker fokusera på det positiva jag har i livet o glädjas åt allt det bra men ibland kommer det ifatt en o man bryter ihop. Men jag tror att vår bröllopsdag kommer bli en glädjens dag iaf!!Hjärta

• JOOL 09
    emzerus83 skrev 2013-06-03 11:58:48 följande:
    Bamsestyrkekram!
  • Isabelle123

wow vilken häftig dag det blev. helt underbart! var så otroligt lycklig och hela dagen var perfekt. nu är jag gift Hjärta nu heter hela familjen Rockström. Ni som änu inte gift er har en helt underbar dag framför er.. '

• Isabelle123

Här är vi direkt när vi kommer ut :)
  • emzerus83
    Isabelle123 skrev 2013-06-03 21:22:07 följande:

Här är vi direkt när vi kommer ut :)
    STORT GRATTIS till er!! Ni var sååå fina och vilken lycka ni utstrålar!!!

Såg tidigare i tråden att ni hade bröllopet i Skerike...hade ni festen i skerike bygdegård?
    Vi har bokat där o jag undrar bara hur ni tyckte det var isånnafall? :)

Ni som har gift er redan eller ska gifta er hur tänker ni med morgongåvor? Vad har ni gett och "önskar" ni er något av era blivande eller tror ni att de själva tänker på att köpa/fixa nåt? :)
  • Isabelle123

tack :) vi hyre prästgården som ligger precis bervid. en mysig liten lokal för ett enkelt (alkoholfritt) bröllop. byggdegården har jaa vart i förut. den är väldigt fin och stor! 

Jag köpte en bröllopsresa för hela familjen i morgongåva (sparat till resan sen i juni förra året) min man blev väldigt förvånad hur jag kunnat spara till den utan hans vetskap. Han blev mycket glad Skrattande jag fick ingenting av han men resan var till oss båda så det gjorde inget.

• MH2014
    emzerus83 skrev 2013-06-03 11:58:48 följande:
    I övrigt är min värld i kaos- fått besked efter operationen av tumören i sköldkörteln o det visade sig vara cancer och jag måste opereras igen :( Operationen blir efter vårt bröllop iaf så vi har bestämt oss för att köra på som vanligt med bröllopet o allt- vi vill inte låta cancern få förstöra för våra drömmar o planer!!

Försöker fokusera på det positiva jag har i livet o glädjas åt allt det bra men ibland kommer det ifatt en o man bryter ihop. Men jag tror att vår bröllopsdag kommer bli en glädjens dag iaf!!Hjärta
    Beklagar, och skickar styrkekramar!!!
  • emzerus83
    JOOL 09 skrev 2013-06-11 14:11:55 följande:

Nu är vi gifta :)
    Åhh va fina ni är!!!! Stort GRATTIS till er!!!
    Du var underbart vacker och jag älskar din bukett....såå fin!!

Hoppas er dag var toppen!!
  • emzerus83
    MH2014 skrev 2013-06-10 08:57:21 följande:
    Beklagar, och skickar styrkekramar!!!
    Tack!!
Svar på tråden Brudar Västmanland 2013