• Chicita

BT-Veteraner

Känner att jag saknar nånstans att bara snacka om allt mellan himmel och jord med alla trevliga människor som varit här länge. Och som alltså redan är gifta...
    Inte om något speciellt ämne utan bara prata.
    Ett ställe att umgås, att kanske ta en cyberfika, bestämma träff eller bara "vara".
    En plats att prata om jobb, hundar, gymmet, bil, hus och hem osv...

Jag har sett att det finns trådar där det pratas om barn och familj.
    Men när man inte har barn så känns det inte som rätt ställe att hänga. Även om man säkert skulle vara välkommen. Jag vill inte förbjuda barnprat här, men det är alltså inte så att man "måste" ha barn för att få vara med och prata.

Skulle gärna se att vi undviker bröllopsämnen så det här inte blir en "fråga dom gifta-tråden".

• Svar på tråden BT-Veteraner
  • TheD

Vi gick ut och käkade, inget som vi gör mycket av nu när jag pluggar. Maken är mer "det ska vi fira" än jag även om jag tycker om att fira hihi

• Chicita

I år fyller både jag och maken fyr... ooops... 25 menar jag ju Oskyldig
    Jag fyller den 22/8 och han den 25/8.
    Så vi funderar på hur vi ska fira det.
    Vi har pratat om att eventuellt åka till London över en helg och boka bord på The Fat Duck och testa deras avsmakningsmeny eftersom vi båda tycker att Heston Blumenthal är en väldigt spännande kock Skrattande 

• Nikkita
    Chicita skrev 2013-03-10 12:02:42 följande:
    I år fyller både jag och maken fyr... ooops... 25 menar jag ju Oskyldig
    Jag fyller den 22/8 och han den 25/8.
    Så vi funderar på hur vi ska fira det.
    Vi har pratat om att eventuellt åka till London över en helg och boka bord på The Fat Duck och testa deras avsmakningsmeny eftersom vi båda tycker att Heston Blumenthal är en väldigt spännande kock Skrattande