Chicita skrev 2013-03-10 17:47:26 följande:Nej inte det... Det var också spännande...
Här gör han superstora versioner av vanlig mat, men med en twist som vanligt.
Exempelvis så gjorde han ett "frukosttåg" dit han bjöd in 10-15 pendlare och bjöd på frukost på väg in till arbetet.
Bland annat så fick dom knäcka ett jätteägg (eller en av dom fick knäcka, alla andra fick bara äta). Gulan var av någon persikopuré och vitan av yogurt men det såg ut som ett riktigt löskokt ägg i jätteformat.
Och i ett annat avsnitt byggde han en pub - av pubmat. Även inredningen var ätbar....
Åh det får jag kolla upp låter häftigt. Oavsett vad han gör är han grymt duktig.
Jag gillar oxå masterchef. Tycker dock bäst om Australiens program, men USA är helt okej det med. Masterchef junior var ju bara såå häftigt, grymt imponerad av barnen som lagade mat av den höga standarden
Jamie Oliver gillar jag oxå, mest för att han har bra råvaror & verkligen bryr sig om var maten kommer ifrån. Ofta enkla & snabba rätter.
Här är en till som inte klarar av Moberg, tycker han är så sliskig...
Har blivit jätte sjuk & svettas som en liten gris... Började igår med feber, ont i hela kroppen (muskler, skelett & hud) & fuktansvärt trött i huvudet. Kändes som att huvudet vägde 20 kg
Är hemma från jobbet idag. Dricker en massa te, äter soppa & får i mig näringsdrickor. Har bara suttit framför tvn hela förmiddagen & katten ligger hos mig. Verkar som att hon förstår att jag inte alls mår bra!
Ja,ja. Nu hoppas jag på ett snabbt tillfrisknande så jag inte behöver vara hemma så många dagar till.