Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Det låte rju hur fint som helst.. sett flera klipp på youtube där bruden sjunger för sin man.. :D mer personligt!
e oxå på skojakt.. itne det lättaste..!
tycker att ni gjorde rätt i att säga nej till tärnan resp bestmannen om ni kände att det var rätt. som du säger är det ju faktiskt er dag!
Nu har vi köpt kläder till våra pojkar, svarta kostymbyxor och svart väst blev det. Hade tur som kom över de sista butiken hade av bägges storlekar. Tydligen är det väldigt svårt att få tag i sånt och butiken jag var inne i fick hem sådana kläder max en gång per år och då på hösten. Man kan säkert beställa från nätet men det lär inte bli billigare än vad vi hittade det för nu. så, finkläder till sönerna - check! :)
Bra jobbat!! Ibland har man tur!
Söt nöt och Västerås, tack! Blir mer o mer säker på att this is the one!!
Jag provdukade lite lätt idag. Men jag förstår inte hur jag ska få upp bilden från min iPad. Någon som vet?
Hej alla!
Oj vad ni kommit långt i planeringen! Min blivande friade dagen innan julafton och vi känner att det bara är att "köra på" och gifta oss ganska omgående. han har ett speciellt datum han vill gifta sig på. Naturligtvis är det en söndag så vi har faktiskt inte spikat dagen än ;)
Vi tänker bara ha närmaste familjen med och en fest efteråt så jag känner mig inte så stressad med planeringen (än) men jag funderar på hur jag ska göra med klänning! Kan man ha bröllopsklänningen på festen också? Eller blir det helt "fel" när vi trots allt redan är gifta då? Det är en knälång klänning jag ahr i åtanke så det är inte stort släp och jag kan dansa i den :)
Här är en till som gifter sig i Maj:) Den 24 i Rom. Har inte förberett något än förutom bokat präst, så jag har nog en del att göra i vår:)
Det låter jättetrevligt tycker jag! Skönt med en till som inte har planerat färdigt allt redan :) Vi har bara bokat vigselförrättare och lokal, samt skickat inbjudningarna. Har kvar kläder, fotograf och bestämma meny. Småfixet tar vi allt eftersom.
Bor ni i Sverige eller i Italien? Dubbelbröllop (som du skrev om i din profil) låter hur mysigt som helst. Kommer ni att ha mycket gäster som reser ner från Sverige? Blir kul att höra hur det går med planeringen.
Hej
Vi gifter oss i början av maj. Har tema vintage så nu är jag i full gång att göra inbjudningskort i den stilen. Kommer skickas nu i januari.
Vi tar allt med ro men har bokat kapell, präst, fotograf, lokal, mat samt hotell för bröllopsnatten.
Vi ska ha ett mindre bröllop med ca 35 gäster. Har hittat mysig lokal från 1700-talet med öppen spis. Väldigt nöjd.
Vi ska till guldsmeden nu i slutet av januari för att beställa drömringarna.
Håller på att titta på klänningar och det kommer nog bli en romantisk klänning som framhäver figuren samt släp och spets.
CharliesChoice: Tycker din klänning är jättefin! Och den sitter fantastiskt på dig. Skulle inte alls kalla den omodern, snarare klassisk ! Kanonfint!