Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Idag la vi inbjudningarna på brevlådan! Äntligen! Annars letar jag inspiration på nätet efter brudbuketter nu, vill ha vita blommor. Vad ska ni ha? Kanske lägga upp någon bild på det ni gillar.
Vi posta våra idag också :) nu börjar det närma sig
Hej Alla maj brudar.
Är ddet ok om jag gör er sällskap i tråden?
Vi gifter oss 25/5.
Och nu har vi börjat planera och boka allt
Kyrka, inbjudningskor, tygservetter, lokal och kläder till barnen är köpt/bokat
Samtt att våran bröllopstårta är beställd. Så himla nöjd, hittade en skola med gott rykte som klarar av att göra bröllopstårtor. 25kr bit samt att vi får låna ställning
KLänningen ska jag beställa från jenjenhouse måste bara komma på vilken jag vill ha? För man kan väl inte ha 10 st
Ska åka och titta på vigselringen imorn.WIHIII
Just nu funderar jag på brudbuketten. Vill ha rosa rosor coh vita kallor.
Nu ska ajg at och läsa lite längre bak så att jag hänger med lite.
Hej!
Är också helt inne på brudbukett nu.. Jag är inne på rund bukett (ej droppformad) med vita rosor och liljekonvaljer (kanske någon mer blomma?) samt något grönt runt, typ blad.. tärnbuketten blir endast liljekonvaljer. Passar bra in i vårt färgtema, grönt och vitt :) några fina jag hittat/hämtar inspiration ifrån kommer nedan:
Kakan 81: skulle vara jättekul att få se dina inspirationsbilder om du lyckas få upp dem på något sätt! :) Ja, vi har färgtema grönt och vitt, samt inslag av silver, så i inspirationsbild 2/bukett 2 där är lite silver med (den "tråden" sm toppar buketten). men som sagt är så sugen på att ha med liljekonvaljer också, känns så vårigt :).