Träningspepp!
Någon som behöver peppas av andra för att nå sina träningsmål? De flesta antagligen, men jag är en person som gärna har någon att följa, peppa och utmana i hälsosamhet. Mitt mål är att komma i form till bröllopsresan, vad är ditt mål?
Någon som behöver peppas av andra för att nå sina träningsmål? De flesta antagligen, men jag är en person som gärna har någon att följa, peppa och utmana i hälsosamhet. Mitt mål är att komma i form till bröllopsresan, vad är ditt mål?
Har ett Sportlife som ligger ca 200 m från lägenheten så har kort där. =) Får träna mest själv dock för min sambo är inte lika intresserad som jag, han är mest för att äta nyttigt och så. =/ Vilket jag också gör såklart men tycker att det är skönt att träna också. =) Hade varit roligt med en träningskamrat. =P
Jo, förstår det, men eftersom jag hade tre år kvar och inte var sugen så var det inte så kort tid kvar för mig. =P Jobbar just nu som läkarsekreterare på akuten Östra Sjukhuset. ^^
Jo, man har ju mer frihet i den formen att man inte har så mycket inbokat, men samtidigt har man ju alltid massa att läsa även när man kommer hem... =/ När man jobbar vet man att man är ledig när man slutar. ^^
Sportlife har fungerat jättebra, särskilt deras instruktörledda pass, älskar deras Bodycombat, gäller att hänga i dock för om man missar några pass är man nere på noll igen... =P
För övrigt kan väl sägas att det inte kommer bli ngt Gbg-varv nästa år, det böev ju fullbokat så snabbt och jag vågade inte lägga ut så mycket pengar på ngt som jag inte visste om jag skulle klara av än, inte så mycket rent konditionsmässigt utan eftersom jag har problem med genomtramp av ngt slag i vänsterfoten. =/ Men det får bli 2014, och midnattsloppet nästa år istället. ^^
Gifter mig om 2 mån.
Mitt mål är att klänningen ska sitta bättre =)
Stör mig på mina fluffiga armar.
Så kommer köra förbränning samt försöka strama åt armar och bröst.
Har ju dock rätt lite tid på mig =/