Pagnie skrev 2013-03-06 21:36:40 följande:
jag har bokat en tjej som heter sandra eliza. hon frilansar och fixar folk inför fotograferingar och så också. hon sammarbetar med fotografer.
jag kommer betala 7500 till henne men då sätter hon ju i permanent löshår också med keratinfästen. då ingår det två konsultationer och vi gör den första 8 maj har vi bokat. sen träffas vi i slutet av juni för att sätta i håret också. så det känns jättebra tycker jag. 2 månader på mig om något inte är som jag vill. haha.
men det går alltid att lösa.
Jag läste lite om henne igår faktiskt! Låter jättebra med 2 konsultationer. Då känner man ju sig ändå lite säkrare på att slutresultatet faktiskt blir som man tänkt! Jag är så petig med smink och hår. Har både make up artister i släkten och frisörer (ingen är förvånad...är syrian trots allt hahaha
) Skämt åsido... har ju "min" make up artist men hon råkar ju inte bara vara min kusin utan min absoluta favorit, min partner in crime haha, som absolut INTE ska stå och hålla på med mig på min dag när meningen är att vi ska bli uppiffade tillsammans
Men finns ingen som sminkar mig så bra som hon, vet vad som passar mig. Känner mig alltid som en prinsessa när hon sminkar mig och jag vill ju känna EXAKT så på min dag. Så dessvärre lär ju den make up artist jag anlitar ändå få stå ut med att kusinen står bredvid och "hjälper till". hehe...