goli skrev 2013-03-03 13:34:51 följande:
Tack för era tips, flickor! Riktigt bra förslag, o ska komma ihåg att fråga kocken om han har erfarenhet av quinn för då blir det ju perfekt. Men som Mustikka säger, får se upp så det inte blandas ihop med de vanliga kötträtterna, hahaha! Som det ser ut just nu verkar det som att vi kan pricka av ytterligare en sak från listan och det e bilen. Min fästmans kusin insisterar på att vi ska na hennes bil och det är en vit Porsche parametrar! Den e sååå snygg o det e helt sjukt att vi får låna den! Först var jag orolig för att det kommer bli trångt i baksätet men tydligen e det rymligt ock ska inte vara några problem! Försökte skicka med en länk men jag använder fästmannens systers iPad o vet inte hur man kopierar en länk. Eftersom jag tillhör stenåldern, haha! Men iaf, vi e jätteglada! Ni kan googla på vit Porsche parametrar så får ni se hur den ser ut. Vet ngn av er hur man skriver in en tilläggskommentar? Tänkte skriva i allas bröllopsdatum men har glömt hur man gör! Skulle uppskatta lite hjälp...
Wowowo snacka om schysst =D Porsche är ingen dålig bil att åka med, det var verkligen snällt av henne
vi har änni ingen aning om vad vi vill ha för bil, om vi ska hyra eller inte. Det är inget som stressar oss haha, kanske borde vi stressa lite över den delen.
Hmm är det inte när man uppdaterar inlägget? uppdatera knappen ska väl finnas här på sidan =)