Lavelii skrev 2013-02-27 23:03:17 följande:
hahaha! Helt rätt barn är ärliga!! Råkar faktiskt vara så också att jag kommer ha min ena lilla prinsessa ("systers"dotter/fasters dotter egentligen men hon är inte många år äldre än mig så vi tycker det låter sjukt skumt när jag kallar hennes barn kusiner!haha...) med mig förmodligen och hon är klockren ju!! Hon ger liksom bara en sne blick "Ärligt, menar du allvar???? ahaa... okeeej då...." då vet man att det är bara att ta av den! hahaha!!! <3 <3
Fast sen har jag ju en väldigt ärlig mamma också. Har alltid varit det också. Så hon är egentligen den bästa att gå med. Vem vill liksom se sin dotter gå ner för altaret i något som inte är fint eller sitter fint på en ju?
Det blir nog bra!!
Va modigt av dig!!! Var beställde du den ifrån?? (Du har kanske skrivit det tidigare...)
Hahaha det är preciis såna personer som ska med, dem som ger dig en blick som säger allt! Min mamma tyckte jag var fin i allt, hon är så känslig hahah! Så det är bara bra att din mamma vågar säga som det är och inte är lika gulligt töntig som min mami.
Beställde den från Finland, det är en madeline garner klänning, Alma heter klänningen och är suuper fin enligt mig höhö! Har hört både WOW för den och vissa som tyckte att den var sådär. Men så länge man själv älskar klänningen så blir man den vackraste bruden i världen! Det är också viktigt att tänka på. Hittar du en klänning som du ÄLSKAR och andra kanske inte tycker som dig så ska du endå köra med klänningen du känner mest för =)