kitkät skrev 2013-03-03 17:04:43 följande:
Och föresten, nu kan jag bocka av "makeup-artist och hårstylist" från min planeringslista :)
Jag har bokat en jätteduktig tjej som arbetat som makeup-artist och hårstylist i många, många år. Hon arbetar idag på en salong och på Åhlens.
Om man vill så kommer hon hem till en på bröllopsdagen. Så det är perfekt! Hon både sminkar och gör jättefina håruppsättningar. Så jag ska avboka min tid som jag hade bokat hos Make Up Store!
Hon verkar väldigt kunnig. Vi har haft mejlkontakt och hon besvarar tålmodigt alla mina frågor. Så det känns riktigt skönt nu! Äntligen har jag hittat någon som känns 100% bra!
Hon ska även styla mina brudtärnor och min mor :)
Oj vad bra Kitkät jätte skönt att du hittat den rätta, får man fråga vad får du betala för henne?
Hahah angående bilen så har vi varit lata. Men vi får se har planer på att låna bil från kusiner som har jätte fina bilar. Varken jag eller fästmannen är sådär intresserade av vilken bil det ska vara. Tror det är det jag prioriterar minst faktiskt =/
Jaaa föreste nu vet jag vad våran sångare/dj heter. Elias kuryakos. Vet inte hur det stavas men känner ni til honom??