Orientaliskt bröllop
Pagnie du har en massa kunder här nu. När jag får bebis hör jag av mig till dig. Du är ju helt grym fick baby feber igen.
Pagnie du har en massa kunder här nu. När jag får bebis hör jag av mig till dig. Du är ju helt grym fick baby feber igen.
Pagnie du bonar innan bebisen. Undrar vad du kommer göra när hormonerna sätter igång. En kompis till mig steg upp kl 5 på morgon o börja dammsuga sen baka frysen full när bebisen var någon månad påväg att födas.
Kitkät det var faktiskt en granne som skulle ha barnen med på knät tydligen läser inte folk korten lr bryr sig inte. Och kusinerna räknar med dem under 10. Sa att de under 10 får stanna hemma men då sa min släkt att det bara gäller dem utanför. Att jag inte kan be småttingarna bara komma till vigseln. Så dem är envisa. Min familj lika så. Inbjudan blir bara mer och mer fastän jag blir arg och säger åt dem att sluta. Vi är runt 300 nu. Ville ha 250 och under. Får bara bita ihop och hoppas vi inte går i konkurs. Kommer från en extremt envis familj. Ni får vara glada över att ni går bjuda vilja ni vill ha där. Usch avskyr vår kultur ibland. Förlåt om jag verkar irriterad nu. Går nog över i morgon. Var tvungen att lätta lite på trycket här.
Hej tjejer. Jo jag vet man blir ju riktigt förbannad angående personer som inte respekterar ens val. Men sen orkar jag seriöst inte lägga ner mer energi på det. Ska säga det igen när dem ringer in och sen om de tar med barnen så finns det inga stolar för dem. Så enkelt är det, ska ha bordsplacering och så många som jag räknat med ska jag ha så många stolar till. Nu känns det bättre, allt negativt får jag lägga åt sidan och njuta till att snart får jag träffa min underbara älskling, Har inte sett honom på sååå länge känns det som, han kommer i början på Juli.
Fick långa två otroligt vackta slöjor, en kort och en lång till kyrkan :D Allt faller på plats känns det som.
Fortfarande finns det en del att göra men det går äntligen framåt. Känner mig lite vilsen här när internet strular hemma och när man bara har ett simkort i mobilen utan internet, haha man är verkligen i behov och förstår inte riktigt hur mycket man använder nätet fören man är utan.
Lavelii vilken härlig beskrivning, jag längtar till den dagen då jag är färdigutbildad. Känslan ger mig lugn och hopp om en framtid. Studentlivet är verkligen surt, det var roligare innan.
Smekmånaden beger vi oss till Thailand koh samui i 3 veckor, 2 dagar efter bröllopet. Lääängtar dig så otroligt, det är vår första stora resa tillsamans.
Kitkät
Gillar verkligen skorna med rosetten på, dem var super gulliga =) Men även de andra skorna var väldigt fina. Hade valt dem som var mest bekväma. Har själv köpt ett par skor med ganska mycket strass bling. Inte riktigt jag men dem var så otroligt bekväma för att vara ganska höga. Och dessutom så syns inte skorna oftast.
Kitkät Pagnie måste även varna om solskydd, köp det i arlanda eller i sverige. Läste att i asiatiska länder så har de en så kallad whitening produkt i många krämer, även i kända dag/sol krämer som loreal osv.
Pagnie
DU GIFTER DIG SNART iiiiihiiiih Vad spännande jisses. Måste säga att jag längtar lite tills du kommer tillbaka till BT som fru och berättar om er underbara dag.
Förresten tjejer hur gör ni med bordsplaceringen? jag hade tänkt att dem på Mona lisa skulle fixa en som visade vägen till gästerna eller åtminstone sa bordsnumret de skulle sitta på, men de vägrade och sa att dem inte gör något sådant, sånt får jag fixa själv. Blev helt paff faktiskt känner att det åtminstone kan man göra, man betalar ju så otroligt mycket pengar och nu känner jag lite att fast än man ger dem helt massor så ger dem inte mycket tillbaka i servicen. Överdriver jag för att jag är besviken på dem? man vill ju inte att familjen ska stå där och vägleda folk lixom. Ville träffas igen och gå för säkerhetskull gå igenom vårt paket, men han hänvisade mig att träffas EN vecka innan bröllopet, har inte ens valt färg på våra rosetter som vi ska ha på stolarna. Minns sist jag pratade med honom om det att dem inte hade den färgen jag ville ha men att de kunde fixa det och nu tycker han de onödigt att ses en månad innan. Blir små stressad för jag minns verkligen inte vad vårt paket innehöll. Det var ju ca 5 Månader sen vi sågs.
Hmm det här med tryckarlåten, vi hade tänkt ha den efter maten. Då sitter folk och äter antagligen och vilar ut magen. Vår låt ska sångaren inte sjunga utan jag tänkte överraska honom med en sång jag sjunger, inte live hade aldrig vågat utan ska spela in den i studio, antingen den eller så tar vi vår första dans som är brudvalsen och min fästman har skrivit en låt som inte innehåller text utan en jätte vacker låt som är i tre takt för just valsen. Vad tycker ni? vals eller tryckare först? Låten som jag sjunger är en tryckarlåt, den är lite svår att dansa vals med.
Ska ni dansa tryckare eller bröllopsvals?
Lavelii GRATTIIIIIIS, Vad skönt att äntligen få en bostad. Det är det som är det roliga att få kunna inreda sitt allra första hem. Underbart <3