21-dagars utmaning, någon som är med?
Grupp nummer 1 som börjar den 19 mars och som håller på till den 9 april.
Grupp nummer 2 som börjar den 2 april och håller på till den 23 april.
Oj va roligt att det är så många som vill vara med, verkar dock som att det kommer bli mest i grupp 2 när det gäller deltagande. ^^
Här har det hänt grejer ser jag!!! Kul att så många är med!!
Jag har gått ner i vikt förut, jag vet precis vad som funkar för mig och just de sakerna som NeutronStar listade i trådstarten är vad som har förstört det för mig. Och egentligen har jag inte särskilt svårt att avstå sånt där men just nu är jag inne i ett sockerberoende som jag måste bryta... Det blir några dagar med huvudvärk, det vet jag, men sen tuffar det på!
Idag var jag ute och gick med min son efter maten på kvällen, han är 9 år. Det var han själv som föreslog att han kunde gå med mig (jag berättade för barnen att jag antagit en utmaning) för "då slipper du känna dig så ensam när du går, mamma" (sambon bortrest och allt, se min gnäll-och-tyck-synd-om-mig-själv-tråd). Så vi klädde på oss ordentligt och trotsade nordanvinden och snön som var som småspik i ansiktet och var ute i 45 minuter. Imorgon hoppas jag att vi hinner ut innan dagsljuset försvinner så vi kan gå spåret i skogen istället, men idag blev jag så sen hem från jobbet...
Vägde och mätte mig igår kväll och ska göra detsamma nästa måndag.
Kul!!
Neutronstar och Swdnchick - Jag bor i Gbg! Tar gärna en promenix!!
Idag vägde och mätte jag mig. 78,1 kg och 85 cm i midjemått till mina 170 cm... Så här illa har det aldrig varit förut! Nu jävlar!!