21-dagars utmaning, någon som är med?
Grupp nummer 1 som börjar den 19 mars och som håller på till den 9 april.
Grupp nummer 2 som börjar den 2 april och håller på till den 23 april.
Idag börjar jag också! Det kommer bli jobbigt med allt överblivet påskgodis liggandes i lägenheten. Jag har ätit alldeles för mycket godis nu i påsk, men det är så svårt när det finns överallt. Jag ska kämpa och visa för mig själv att jag kan klara det. :) Det är bra att utmaningen kommer nu, för min sambo ska veckopendla med sitt nya jobb de kommande fyra veckorna. Då vet jag att jag kommer kämpa med kosten generellt, så jag kan behöva allt stöd som går att få från er andra här!
Jag tänkte att jag ska ut o ta en promenad strax i det fina vädret. Det är ju strålande sol i Göteborg idag. :)
Den vågen har jag med och den fungerar jättebra! =)
Den vågen har jag med och den fungerar jättebra! =)
Det blev en 45 min lång promenad i solskenet. Jag lagade pannbiff med potatis och morötter till middag. Det blev väldigt gott, husmanskost är ju ganska nyttigt iaf.
Hur har det gått för er andra idag? Hoppas ni också tagit vara på det fina vädret här på västkusten.
Grymt, nu kör vi!
Började dagen med mitt sedvanliga vattengympapass kl 7, så nu är vi igång...
Bra jobbat Alyllyra! Vi får kämpa på ordentligt nu. Det blir nog svårast första veckan. Men det är ju "bara" 3 veckor iaf.
80 dagar kvar tills jag ska vara i mitt livs form. Inte ätit något socker och väldigt lite kolhydrater sen nyår, utan att vara nasiztisk utan äter det som bjuds när man är bortbjuden.
Hade 7 kg att gå ner. Bara 1kg kvar så här handlar det inte om att gå ner i vikt utan att tok träna o FORMA kroppen.
Inte kul att vara en stl 32/34 i midjan och en 42 över låren. 100% omöljigt att köpa byxor.
Tur att det finns kläningar som släppet redan i midjan så kan man ju gömma det oönskade i tyll
Nu väntar jag bara på förkylningen som hindrat mej från gym besök i 2v. INTE bra timeing....
KÖR HÅRT ALLA BRUDAR o tänk på att det finns en dag efter den stora oxå, så tänk långsiktigt = max 0,5 kg/v