Kalejdoskop skrev 2014-02-28 17:04:17 följande:
Fluff: jag bestämde visst att det blir marschaller trots allt! Det är ju det klassiska, och jag struntar i om det är mörkt eller inte :P det blev så idag då vi handlat i ullared, mycket blev bestämt som jag inte planerat in :) Ljuslyktor, servetter, värmeljus, material till goodiebag, stolsdekorationer, vimplar, papper till placeringskort och ramar för bordsnummer. Nu är det bara tyg till löparna kvar!
Va härligt! Jag tror det blir jätte bra :)
Va skönt att få lite mer saker klart utan att ens ha planerat eller tänkt på de :)
Jag har allt smått kvar att tänka på men har några födelsedagar här snart så får tänka mer på bröllopsbestyr efter.
virrefo skrev 2014-02-28 23:12:16 följande:
Många saker börjar falla på plats. Kyrka bokad väntar på att vi ska få träffa prästen. klännig skor smycken hår acceroeroar klart, mannens kläder bokat , barnens kläder klara. Solist fixad, transport fixad, festlokalen och maten premlininär bokad festen kommr att hållas på parken zoo i eskilstuna. , inbjudningskort skickades i januari. Smink och hår bokat. Bordsdekoration beställt.
Du verkar ha allt på de klara! Jag blir nästan lite nervös för man inte är klar med allt :P
De stora posterna är klara men jag har en tid för att prova klänningen den 22 men har inte hittat skor än :/
Tror jag får skjuta på tiden för justering av klänningen.
Ska alla ha två olika klänningar?
Jag har inte ens tänkt tanken på att byta till en annan klänning till festen.. Är det något man bör?