Här kommer bilder på mina klänningar.
Forever yours som jag hade turen att få för halva priset då det är sista exmplaret då FY tyvärr stänger ned sin tillverkning. 3500kr med ändring för att den ska passa mig. Har tyvärr större rumpa än överdel
Min första kärlek från Lou Lou som jag hittade billigt på blocket då den var utsåld hos den enda återförsäljare jag hittade i sverige. Hade ingen lust att åka till London och köpa hem den. Dock slutar mitt exemplar strax under knäna.
Var helt inställd från början att som sagt enbart ha min korta klänning då jag ska kunna dansa lindy hop på kvällen som är stört omöjligt i en långklänning. Men efter att ha varit och provat brudklänningar och även min sambo velat jag ska ha en lång blev det en långklänning med släp tillslut. Det är dock en överraskning för min blivande och det ska bli så underbart att se hans min.
Mina skor jag föll för. Vissa tycker jag är knäpp som inte vill ha vita skor. Men tur det är min dag och jag själv väljer haha.
Annars har helgen varit väldigt framgångsrik. Efter en tripp till sthlm ärmin blivandes kläder och skor helt klar. Dock kan vi inte bestämma oss för hängslen och/eller skärp. Hängslena är snyggast utan kavaj men med kavaj på syns ju som sagt inte dessa och jag tycker skärp är snyggast på då. Men att ha bägge? Blir kanske lite kaka på kaka?