Pia88 skrev 2014-04-02 13:22:33 följande:
Är det nån som vågat sig på att beställa från JJ´s house?.. (minns inte om det kommit upp tidigare)..
Börjar kännas som alternativet till brudtärnan är på mindre sidan.. Går det snabbt med leveranser och sånt? Vi har ju ca 3 månader på oss ännu.. Men tror vi måste bestämma oss ganska snart iaf..
Joo jag beställde min brudklänning från JJsHouse (är jättenöjd!) och om någon vecka ska vi skicka iväg beställningen på tärnklänningarna bara de kan bestämma sig för vilken de vill ha :D
Jag har faktiskt kollat i andra butiker på stan och på inhemska sidor på nätet men vi har inte hittat något intressant i rätt färg (och till ett vettigt pris) medan utbudet på JJsHouse är huuur stort som helst och till rimliga priser enligt mig.
Efter att jag lagt in min beställning tog det 3 veckor innan klänningen kom men man kan räkna med 4 enligt deras hemsida. Jag betalade via paypal och fick betala momsavgift vilket jag var beredd på och hade räknat med. Jag kan i alla fall rekommendera att beställa därifrån utifrån min erfarenhet!