• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Kittwn
    Power of Love skrev 2014-04-02 22:30:49 följande:
    Jättetjusig klänning! Du är verkligen jättefin i den =)
    tack :D
  • Nokaro
    Kittwn skrev 2014-04-02 22:06:37 följande:

Nu funkar det ju att lägga upp bilder! Så här kommer min klänning. Dock med helt fel bh och så skall den tas in och läggas upp som ni nog ser :P Inte heller min slöja på bilden då den inte kommit in när jag var där och testade. Men den är så halv lång med samma spets som på klänningen runt kanten.

Jätte fin klänning! Baksidan är supersnygg och rumpan blir 
  • meandmylove

Instämmer med Nokaro, tummen upp för rumpan.

Nu blir jag sådär velig.. jag har kollat på ett halsband till klänningen men de har inte öppetköp så jag kan prova det med klänningen. Hon sa hon kunde ge mig 1 dags öppetköp men nu har jag ju redan lämnat bort klänningen till sömmerskan 25 mil bort!! Ska jag chansa?

• Caisa

Underbar klänning Kittwn! 

Funderar på min outfit nu och vad jag har kvar att köpa till mig själv.

Klänning - check
    Skor - check
    Slöja - check
    Underkläder - check
    Smycken - check
    Vigselring - check

Önskelista / att köpa: 
    Ballerinaskor att skona fötterna med under festen
    Strumpeband
    Morgonrock till förberedelserna
    Ett fint nattlinne

Får nog slå till på de sista grejerna så fort som möjligt så att jag kan bocka av mig själv helt från listan! :) 

7 juni 2014
  • Caisa

Ååh nu hittade jag denna morgonrock hos Ellos. Nedsatt till 139kr! Hoppas att den är lika fin i verkligheten. Beställd! :)

7 juni 2014
  • Nokaro
    Caisa skrev 2014-04-03 13:38:57 följande:

Ååh nu hittade jag denna morgonrock hos Ellos. Nedsatt till 139kr! Hoppas att den är lika fin i verkligheten. Beställd! :)

Åh morgonrock till förberedelserna har jag inte ens tänkt på! Tack för tipset! Ska inhandlas bums! Den du beställt var ju jätte fin. Kör nog på den jag oxå :)
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet