meandmylove skrev 2014-04-29 13:26:15 följande:
Nokaro, vi har fortfarande inte hört något från präst trots att vi sökt efter honom flera gånger.. Känns sådär.
Vi ska iallafall ha "en vänlig grönskas" för att jag tycker den passar väldigt bra, alla kan den. Sen ska vi också ha "du omsluter mig", den finns på en av Carolas album, jättefin och lättsjungen!
Ut o inmarsch är också bestämma samt 3 solosånger. Vi kommer gå in tillsammans (jag tycker att man sänder väldigt fel signaler genom att bli framförd). Framför oss går vi dotter och hennes kusin, två 2åriga flickor. Bakom oss går mina två tärnor, mina systrar och min killes bästa kompis som marskalk. :)
Ja jag kände det oxå att det var lite fel signaler man sänder ut. Dessutom så passar det inte alls in på mig. Så det är helt uteslutet nu med att pappa för mig till altaret. Det har bara varit en sån "dröm" jag haft sen liten flicka. Att pappa ska föra fram mig i kyrkan. Har tyckt att det är lite fint tidigare och min gamla pappa hade säkert tyckt om det. Men nu blir det inte så.
Vilket datum ska ni gifta er? Vår präst skulle höra av sig 3 veckor innan vigsel men det tyckte jag var för sent och kontakta honom själv för att boka ett möte.