LinaNordstrom skrev 2014-05-22 08:27:35 följande:
Jag sitter nu och håller på att bråka med mina festprogram, tror det är min skrivare som gör att det inte blir bra när dom skrivs ut. Ska testa på mammas jobb och se om det funkar bättre. Jag tänkte att vi skulle ha en liten presentation av gästerna men dom är ju rätt många! Har ni gjort det?
För övrigt hinner jag inte med så mkt planering just den här veckan då jag bara är ledig en dag. Men nästa vecka jobbar jag lite mindre så då ska hållaren till släpet på klänningen sys klart.
Jag tror att vi valt musik också, ingång blir Canon in D och utgång Concerning Hobbits.
Är snart så gott som klar med våra festprogram. Vi har 54 gäster på vårt bröllop, och vi har skrivit en liten presentation om alla, typ 2-4 rader. Jag tror det blir uppskattat! Vi har inte tagit med något pyssel eller korsord eller sådant som man kan ha med. Vi tror inte att vi behöver hålla dem sysselsatta. :)
Idag har jag varit och färgat utväxten på håret också, samt infröskaffat schampo och balsam så håret är sådär fint på daget D.
Nästa vecka ska jag prova hela ytstyrslen en sista gång och skriva ut både festprogram och vigselprogram. Imorgon är det bara två veckor kvar!!! Haha, häftigt :)