• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Nokaro

Aaaahh jag blir galen snart. Hur svårt kan det vara att hitta en caketopper där både bruden och brudgummen är brunhåriga?? På de flesta caketoppers är bruden blond. Hallo! Jag försöker hitta en caketopper till oss men det verkar hopplöst. Jag vill inte ha en blond brud när jag själv är brunett. Nu vågar jag inte beställa från e-bay heller längre ifall det inte hinner komma fram på 3 veckor. 
    Nu känner jag att bröllopsnerverna börjar hugga in får panik av såna här saker..

• Caisa
    Nokaro skrev 2014-05-20 10:25:11 följande:

Aaaahh jag blir galen snart. Hur svårt kan det vara att hitta en caketopper där både bruden och brudgummen är brunhåriga?? På de flesta caketoppers är bruden blond. Hallo! Jag försöker hitta en caketopper till oss men det verkar hopplöst. Jag vill inte ha en blond brud när jag själv är brunett. Nu vågar jag inte beställa från e-bay heller längre ifall det inte hinner komma fram på 3 veckor. 
    Nu känner jag att bröllopsnerverna börjar hugga in får panik av såna här saker..

www.kakburken.se/product_info.php

Denna var ju söt!
    7 juni 2014
  • Nokaro
    Caisa skrev 2014-05-20 10:31:30 följande:
    www.kakburken.se/product_info.php

Denna var ju söt!
    Ja tack denna har jag tittat på förut men jag tycker det ser ut som en brud som försöker sticka iväg från sin man! haha hakar upp mig på så konstiga saker.. Det här är typ den enda jag hittat där båda är brunhåriga. Men den känns inte helt rätt.
  • jessi85

Jag har börjat vakna tidigt på morgonen för att tankarna på bröllopet bara snurrar.... måste coola ner mig, kan inte hålla på så här i mer än tre veckor till!

• iso
    jessi85 skrev 2014-05-20 11:07:15 följande:

Jag har börjat vakna tidigt på morgonen för att tankarna på bröllopet bara snurrar.... måste coola ner mig, kan inte hålla på så här i mer än tre veckor till!

haha! känner igen mig. Tydligen kan man få post wedding depression också?! och då har vi fem veckor kvar ungefär. jag klagade av mig lite i gnälltråden igår, kändes bra :)
  • Nokaro
    jessi85 skrev 2014-05-20 11:07:15 följande:

Jag är likadan! Jag kan inte tänka på nåt annat än brölloppet nu. På jobbet sitter jag o kollar på bröllopsgrejer. Som nu caketoppers. Funderar på bordsplaceringar m.m.
    25 dagar kvar..
  • jessi85

Haha skönt att jag inte är ensam! Det är ju en så stor dag, så vore ju konstigt om man inte var nervös alls... Men jag tror jag måste släppa värdinne-nojan, alltså jag tänker att jag ska se till att alla 90 gäster har det kul, att de gillar maten, att det finns dricka, att de uppskattar musiken etc etc. Det är min stora grej som jag oroar mig för, att inte alla ska ha kul och trivas. 

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet