Blev möhippad även jag i lördags! Satt och drack kaffe på morgonen då det plingade som tusan på ytterdörren. Utanför stod ett gäng vänner som stormade in och började göra iordning frukost. I samma veva kom svärmor och svärfar och sa att de skulle ta min dotter på två år, så de packade väska och drog iväg med henne. Själv fick jag ett megaglas som de fyllde med mousserande vin till frukosten.
Efter det var det dags att packa! Fick sagt till mig exakt vad jag skulle packa och sedan fick jag en ögonbindel medan de drog på mig första klädesplagget: en pruttkudde-dräkt! så himla roligt och annorlunda, haha, som jag skrattade! Sedan åkte vi iväg till ett köpcenter en timme bort där jag fick göra lite uppdrag, pinsamt men jättekul. Efter det åkte vi och körde lazerdoom, vilket kan ha varit det roligaste jag gjort (men aj, vilken träningsvärk jag har i låren efter att levt mig in totalt i spelet). Det åtföljdes av relax samt tacobuffé på samma ställe innan vi drog tillbaka till hemstaden, förfestade och gick sedan ut och dansade natten lång. kan säga att jag har nog aldrig mått så dåligt dagen efter men samtidigt varit så nöjd, hade verkligen en toppendag! :)