• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • LinaNordstrom

Grattis till er som nu är gifta! Va härligt ni verkar ha haft det! Längtar såå tills det är min tur!

• LinaNordstrom
    LinaNordstrom skrev 2014-06-10 09:03:57 följande:

Grattis till er som nu är gifta! Va härligt ni verkar ha haft det! Längtar såå tills det är min tur!

Å föressten så har vi hittat en solist nu! Det känns jättebra även om vi hade ställt in oss på att vara utan. Hur många låtar sjunger era solister? Har kommit på en låt som jag vill ha men sedan står det still..
  • Nokaro
    LinaNordstrom skrev 2014-06-10 09:29:07 följande:
    Å föressten så har vi hittat en solist nu! Det känns jättebra även om vi hade ställt in oss på att vara utan. Hur många låtar sjunger era solister? Har kommit på en låt som jag vill ha men sedan står det still..
    Vår solist sjunger 2 låtar i kyrkan och 1 låter under middagen :)
  • Caisa

Känner att jag måste landa lite och komma tillbaka till vardagen innan jag kan uppdatera ordentligt här, men i lördags gifte vi oss och dagen var helt fantastisk! Imorgon åker vi på bröllopsresa! Livet är underbart!! <3

Lycka till ni som fortfarande räknar ner, kom ihåg att njuta av dagen och även den sista tiden innan! Det finns ingen anledning att vara orolig eller nervös, bara förväntansfull, personen vid er sida ska vara er trygghet! :)

7 juni 2014
  • Nokaro
    Caisa skrev 2014-06-10 10:09:55 följande:

Känner att jag måste landa lite och komma tillbaka till vardagen innan jag kan uppdatera ordentligt här, men i lördags gifte vi oss och dagen var helt fantastisk! Imorgon åker vi på bröllopsresa! Livet är underbart!! <3

Lycka till ni som fortfarande räknar ner, kom ihåg att njuta av dagen och även den sista tiden innan! Det finns ingen anledning att vara orolig eller nervös, bara förväntansfull, personen vid er sida ska vara er trygghet! :)

Härligt Caisa! 
    Stort grattis till er båda och lycka till i livet som man och hustru! 
    Hoppas ni får en underbar bröllopsresa! Vart åker ni?

På lördag är det dags här! Nervöst och pirrigt men på ett påsitivt sätt. Längtar så!
  • Caisa
    Nokaro skrev 2014-06-10 10:48:55 följande:
    Härligt Caisa! 
    Stort grattis till er båda och lycka till i livet som man och hustru! 
    Hoppas ni får en underbar bröllopsresa! Vart åker ni?

På lördag är det dags här! Nervöst och pirrigt men på ett påsitivt sätt. Längtar så!
    Tack! Vi åker till Sunprime Miramare Beach, ett spahotell på Rhodos! Det ser helt fantastiskt fint ut! :D

Lycka till på lördag! :)
    7 juni 2014
  • Nokaro
    Caisa skrev 2014-06-10 11:01:51 följande:
    Tack! Vi åker till Sunprime Miramare Beach, ett spahotell på Rhodos! Det ser helt fantastiskt fint ut! :D

Lycka till på lördag! :)
    Ni kommer att få underbart där! Njut av resan! 
  • Zakaw

Wohoo, nu är jag också Fru! :D Vi hade en helt ljuvlig dag, kväll och natt i fredags och skrev sen in oss för lite rehab på Ystad Saltsjöbad. Där vaknade jag natten till i söndags av att min nyblivne make högt och tydligt sa "JA" från sin sida av sängen - i sömnen! :P Gulle!

Vi har såklart inte hunnit få några "riktiga" bilder än, men...
    (Klänning 1, La Sposa Fanal)

(Klänning 2, Alfred Angelo Cinderella)

Och jo - även brudar behöver faktiskt "pudra näsan" ibland... ;)

Lycka till alla ni som gifter er under helgerna framöver, ni har något helt underbart framför er!! <3

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet