• Sara1991

Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)

Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)

• Svar på tråden Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
  • Sara1991

Äppelpaj: Hej :D

Vad kul att höra att du gillar tråden , tack så mycket :)

Jag är inte heller ett stort fan av röda rosor och brudslöja , tycker de känns alldeles för klassiskt och lite tråkigt . Finns massor av andra fina röda blommor :) Du har : nejlika, germini, gerbera, lilja och kryssantemum bland annat :)

• Lilllan

Hej!
    vet inte om frågan har kommit men är det svårt att få tag på röda kallor i November?

• Sara1991

Lillan: Hej :) Nejdå det ska inte vara några problem alls . Kallor finns att få tag på året om så röda ska inte vara några problem :)

• Sara1991

Sandrakorpe: Hej :) har du en krona som du vill att dem ska klä eller vill du att dem gör en krona i butiken ?:)

• Sara1991

Sandrakorpe: De enda som är viktigt då är att de är en slät krona så att de går att linda så att allt fastnar :) Har aldrig gjort myrtenkrona i butik då det är ganska ovanligt att ha de nu för tiden . Men de är väldigt pyssligt och tar rätt mycket tid så skulle tippa 400-500 ca . Men varierar mellan butikerna så kolla med din butik för ett mer exakt pris :)

Svar på tråden Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)