frkmaria skrev 2014-01-13 17:11:32 följande:
Haha. Fantastiskt att du redan kallar honom din man, Kinder! Jag brukar stoppa mig från att skriva det fast jag är ganska ofta påväg! ;)
Jag har en kompis som är duktig på att ta bilder som jag tänkte fråga. Eller 2 faktiskt. Men en är lite mer osäker på om hon egentligen är bjuden så tänkte fråga henne isf. De som är bjudna ändå vill man inte lägga på en massa extrauppgifter som tar så mkt tid känner jag (förutom TM då.. och BM+BT). Men sen var jag på en middag i helgen och där var en tjej som pluggat fotografi. Vi bondade en del och jag tänkte att träffar jag henne ett par gånger till kanske man kan fråga henne om hon vill ta kort för en billig peng. Kan ju redigera och skriva ut själv sen! Så får hon ju bröllopsfest och middag på köpet. Men är hon duktig kan jag ändå tänka mig att ge henne pengar svart, då hon har ett heltidsjobb redan, runt 1000-2000 tänker jag mig då + att hon får vara med på festen. Vi får se. :) Vet inte om jag bryr mig så mycket om att ha kort från frisörsalong osv. utan vill ha några fina utomhusbilder, lite från vigslen, kort på gäster och kanske något från middagen/tårtskärning/början av festen. Men som sagt har jag ju isf 2 backupkompisar som också kan ta ifall man inte lägger allt ansvar på dem.. då är det mer okej.
Får se hur vi gör! :)
Haha de har jag gjort länge! Har ju levt tillsammans i lite mer än 8 år och har två töser tillsammans så de har vara blivit så!
Aha okej! Nä de är ju klart! De är ju där för att fira eran dag tillsammans med er :) Ja men sånt är ju en ganska så bra tanke! Mitt blir också att betala svart så att säga!
Jo de är ju klart! Jag tycker de är lite kul att ha bilder från början! Sen har jag en vän som jobbar som frisör som kommer att göra både mitt hår och mitt smink, och de bästa är att hon kommer hem till mig på morgonen så jag slipper åka iväg haha ;) Lite bekvämt kanske haha!!