Sofia2015 skrev 2015-07-07 14:50:34 följande:
Plättis: Jag har lite samma kontrollbehov som du, men blev ändå helt tagen på sängen av min möhippa. Hade nästan ställt in mig på att det inte skulle bli nåt. Sen blev det på en fredag när jag egentligen jobbade, så det kanske var därför jag blev så överraskad. Tur man har flexibelt jobb... =P
Tråkigt med kompisen som hoppade av
Än så länge har jag inte blivit osams med någon, men en av mina äldsta vänner kommer bara på vigseln och missar resten. Det är lite tråkigt, men inget jag kan göra något åt.
Mina tjejer har hotat med att de ska kidnappa mig på jobbet, och mina kollegor har antytt det också. Jag hoppas dock att de inte gör det, för jag har så äckligt mycket att göra nu de sista dagarna innan jag går på semester, annars kommer jag få jobba ihjäl mig när jag kommer tillbaka i augusti...
Emmasara skrev 2015-07-07 15:14:32 följande:
ååh, Tack :)
haha förstår att du är nyfiken, jag trodde från början att jag skulle få min klänning nu på fredag så det var en glad överraskning i lördags när jag såg att den skulle komma igår eller idag :)
Ska bli spännande att se hur din ser ut (om du nu lägger upp den :) )
Jag lägger nog upp den antingen när jag inte kan hålla mig från att prova den längre eller efter bröllopet
Den har som sagt varit hos sömmerskan i tre månader, och då hade jag hunnit ha den ett par veckor hemma (beställde från Etsy). På något konstigt vis känns det inte som att det är på riktigt förrän den kommer hem dit den ska vara, även om det börjar bli rätt uppenbart att bröllopet närmar sig