• Sudditjuven

Vi som gifter oss 2015!

En dottertråd till Bröllop 2015.

Här diskuterar vi alltså kommande bröllop! :) 

Vi planerar just nu ett vintageromantiskt bröllop för ungefär 50 personer och vi har en budget på 20.000 - 25.000. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-14 23:00
    Augusti:

8e - Artemiss
    15e - Sudditjuven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 08:39
    ? - Lindijoo

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 13:02

120926 - april/maj
    ellie01 - Maj/juni
    Cammyr - 13e juni
    Artemiss - 8e augusti
    Sudditjuven - 15e augusti
    Lindijoo - augusti

• Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!
  • vinkelina

Nu vågar jag smyga in. Frieri 25.8 och bröllop september 2015. Vi studerar båda som kommer bli budgetens budgetbröllop

• Plättis

Välkommen  

Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Trattkantarellen
    Tingeling89 skrev 2014-09-15 16:00:48 följande:
    Åh det låter ju toppen. Får kika där med om inte jag hittar de jag letar efter hos dem tre jag ska till på lördag Skrattande
    Mmm, jag hittade min DRÖMKLÄNNING på Ramona Design, men där kommer den kosta 13.500kr + frakt + underkjol, har mailat bilder på klänningen till Amelia på dindrömklinning.se, jag kan få den via henne för 7.300kr inklusive frakt, underkjol och då även få den insydd i vår utan extra kostnad. Inget svårt val för mig
    Nightrod skrev 2014-09-15 16:03:49 följande:
    Bra kundservice. :)

Därför jag väntar med mina kläder, skall också gå ner ett par pannor till innan jag vågar beställa. gick själv in på steg två av dieten idag, påbörja linfröolja (äta rätt fett förbränner fel fett) och beställde ZMA för att ta bort streshormoner i kroppen (träna vs lite mat) som även de binder fett.

Lycka till

Verkligen, fick otroligt bra intryck av henne redan från början  
    Jag tänker på vad jag äter, försöker få in mkt vardagsmotion och har nu dessutom börjat träna med en PT
    Så vill absolut tighta till lite mer före bröllopet

• Plättis

Jag inser vad som går fel i mina planer på viktminskning då jag sitter och äter morotskaka till middag medan jag läser det här Får nog ta mig i kragen snart (när morotskakan är slut!) om jag ska tappa de där extrakilona.

• Trattkantarellen
    Plättis skrev 2014-09-15 18:11:13 följande:

Jag inser vad som går fel i mina planer på viktminskning då jag sitter och äter morotskaka till middag medan jag läser det här Får nog ta mig i kragen snart (när morotskakan är slut!) om jag ska tappa de där extrakilona.

Hahahahaha :p Underbart
  • Nightrod

Det är därför man har en ätardag då trycker man i sig så mycket skit att man inte vill se det på en vecka eller två igen :)
    Live free, ride free
  • Tingeling89

haha love it! Tror mitt problem är desamma Tungan ute
  • Plättis

Det var Leila Lindhoms "världens godaste morotskaka" om någon undrar, och den var verkligen fantastiskt god. Och jag åt inte hela själv, vi firade svärmor och sambons yngsta bror i helgen eftersom de fyllt år, och det blev en jättebit över. Min älskade blivande make hjälpte mig göra slut på den igår (vi åt riktig middag också), så nu börjar mitt nya liv

• litenkaka

Trattkantarellem: vart fixar du ditt hår på bröllopsdagen?

Övriga: ingen som har tips på hår/smink i skövde/Mariestad?

• filibustern

varit lite inaktiv här.. men har väl inte så mycket att skriva, men hänger med i vad ni skriver^^ 

på torsdag kl 10 ska vi till prästgår'n å boka kyrka (IIIIH!!). och sen på kvällen pratade min tärna och jag om å kanske vara hos mig och snacka lite bröllop^^ 

men för övrigt står det rätt så stilla. 

Plättis skrev 2014-09-16 10:37:08 följande:

Det var Leila Lindhoms "världens godaste morotskaka" om någon undrar, och den var verkligen fantastiskt god. Och jag åt inte hela själv, vi firade svärmor och sambons yngsta bror i helgen eftersom de fyllt år, och det blev en jättebit över. Min älskade blivande make hjälpte mig göra slut på den igår (vi åt riktig middag också), så nu börjar mitt nya liv

en notis - morotskaka kan man tammetusan inte misslyckas med :P 
Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!