Trattkantarellen skrev 2014-09-05 22:57:28 följande:
Jag har bestämt mig för att beställa via
dindromklanning.se var där och provade och fick verkligen mkt förtroende för henne. Har hittat min drömklänning nu på Ramona, men den kommer kosta ca 13.000kr, beställer jag via dindrömklänning kostar en egendesignad klänning (eller en kopia av en bild) MAX 6.500kr, så det är ett lätt val för mig
Låter betryggande att du fick förtroende för henne. :) Berätta gärna hur det blir när du väl får den. Har hon dina mått nu så det räcker att skicka bilder på den klänning du vill ha eller ska du besöka henne igen?
Väntar på att min brudtärna ska få en ledig helg och komma hit till Gbg och följa med till lite olika ställen, blir ju lite enklare att ta med nån som kan bedöma passform etc. från ett annat perspektiv. Å som känner en innan och utan och kan vara brutalt ärlig till skillnad från personal i butik som vill sälja. ;)
Hui Couture som
litenkaka tipsade om verkar oxå lovande och värt ett besök. Där fick man nog betala 7500 men då verkar det ingå alla ändringar som kan behöva göras...Den ev. kostnaden får man nog lägga till på priset hos min drömklänning gissar jag. Men det är ju svårt att veta nu hur mkt en sömmerska behöver "pilla" med klänningen när den väl kommer..Har man tur så går man ju ner några kg innan det är dags.