litenkaka skrev 2014-09-05 12:20:08 följande:
Åh vad roligt att vi är två! Kände mig lite sist ;) vill också helst köpa på rean men har redan en bild av vad jag vill ha och är rädd att det kanske kan vara svårt att då fram med kort varsel och modeller kanske är slut...
Ska ni köra typiskt hösttema med orange eller något annat? Tänkte rosa och blått :) alternativt pastellig aprikos och rosa.... Har kikat på etsy och där finns fina små jackor i fuskpäls men har även tänkt tanken på att köpa en päls på second hand och sy om den...
Haha, precis så kände jag också! Vi gifter oss 10:e oktober (10/10, det datumet ska vi väl komma ihåg!?
)
Jag har (konstigt nog?) väldigt få tankar om brudklänning. Ej ärmlös och gärna mycket volym i kjolen, det är väl det enda jag kommit fram till :P Så jag är inte jätteorolig. Men tänkte prova lite i vår i alla fall, mest för att det är roligt ;)
Nä, vi har bestämt blått, vitt och guld som tema. Jag skulle kunna tänka mig höstfärger (hade brunt och rosa som förslag ett tag) men fästmannen har fastnat för blått :)
Jag vet inte jag vill ha päls egentligen, det känns inte så "jag"... :) och jag lever på hoppet att det blir en jättefin brittsommar-dag så att jag inte ska behöva mer än en lättare jacka ;)