Tingeling89 skrev 2014-09-05 14:08:06 följande:
Åh underbar! För det första alltså
jag beställde en caketopper och det var inga problem överhuvudtaget. Supernöjd!
Låter bra! Jag har en lång inspirationslista på Etsy, så antingen får jag bli pysslig eller beställa
litenkaka skrev 2014-09-05 14:22:09 följande:
Känslig fråga kanske? Men får ni bidrag till bröllopet av era föräldrar?
Nej, ingenting. Min pappa kommer eventuellt att hjälpa mig fixa saker till dekoration av lokalen, men jag har bara frågat lite försiktigt om han kunde tänka sig göra det. Inget är bestämt eller lovat. Inga ekonomiska bidrag.
Och det känns lika bra, för om de bidrar med pengar har de rätt att säga till om var pengarna går, nu får vi göra precis som
vi vill.
Emilia skrev 2014-09-05 14:23:02 följande:
Ser att ni skriver för fullt om klänningsletande. Känns som ni är ute i väldigt god tid! :) Jag är så rädd att jag ska ångra mig om jag köper en för tidigt. Har iallafall tankar på att köpa en i butik, gärna lite mot sjöjungfrumodell. Ska troligen prova i butik i mitten av november då det är 8 månader kvar.....Beställa gör jag nog efter årsskiftet. Hur lång tid tar det att få en klänning?
Är inne på en annan billigare kortare, partyklänning till dansen sen (byta om efter valsen). Någon mer som går i de tankarna?
Vad ska ni ha för skor? Känns som man kommer få så ont i fötterna av högklackat.
Hur lång tid det tar mellan beställning och leverans beror på var du köper. Allt mellan en vecka och sex månader.
Skor har jag inte börjat fundera på än, men tror att jag kommer ha något med färg, inte vita. Min sambo är dessutom 30 cm längre än mig, så jag skulle vilja komma upp en bit från marknivån så jag når att pussa på honom