crs skrev 2015-03-18 12:36:21 följande:
Då tycker jag att du kan låta honom göra det!
Och när klänningen kommer, om du då inte är pepp på att prova den och så, så kan du ju bara be någon annan kolla så att den ser okej ut (bara så den inte är skräp och behöver reklameras liksom), och sen hänga undan den tills det känns kul igen? Så inte den blir en tråkig grej, liksom. Det är ju ändå ett tag kvar tills ers bröllop, du hinner vänta med att prova den, och sen ändå ha tid att lämna in den för eventuella småjusteringar.
Han kommer absolut få skriva adresser och hålla ordning på det, nu börjar det bara vara praktiska saker kvar, och sådant är han mycket bra på.
Klänningen kom idag, och fast jag beställt snörning fick jag med dragkedja. Enda fördelen är att det gick alldeles utmärkt att prova den ensam. Och den är allt jag ville ha, förutom att den är lite stor i bysten och trång i midjan. Men jag måste kolla vad säljaren tänkt göra åt det, och vad det kostar att sy om den till snörning hos en sömmerska.
Nightrod skrev 2015-03-18 13:07:05 följande:
Beklagar
Tack.
Sofia2015 skrev 2015-03-19 10:27:31 följande:
Usch så tråkigt Plättis! Jag känner verkligen med dig. Fatta inga beslut just nu, låt det sjunka in och vara jobbigt ett tag bara.
Jag har pendlat mellan panikattacker och någon form av tacksamhet över att det ändå gick så lugnt till. Och fokuserat på att hans hundar ska hitta nya hem. Det funkar tydligen inte att bara säga till sambon att sluta vara allergisk, annars hade det varit enkelt.