frkmaria skrev 2014-01-07 17:58:23 följande:
Har nog sagt detta innan men vi kommer nog boka en buss till självkostnadspris som tar folk till stortorget i stan där man är nära till de flesta hotell. Duger inte det får man minsann fixa skjuts själv! :)
Frågan är ju bara; ska man själv sova på hotell eller ska man sova hemma när det är så nära?
Har iaf planer på att be folk boka ett visst hotell så att man sedan kan ha hotellfrukost där med gästerna så får man en extra morgonfest! :)
ok.. ja det vore ju något att ha en buss.. får höra med karln vad han gillar den idén.. ^^
har förresten just kommit hem efter en kväll med min tänkta tärna.
komme dit med en paj som jag gjort och så tog jag fram nyårs-bubblet jag köpt. jag sa att vi tänkte fira - att vi ska gifta oss nästa år. och gud så glad hon blev! t.o.m min fästman fick en kram, och han som inte ens gillar kramar (förutom från mig och de allra närmaste) haha. och hon svarade självklart att hon gärna ville vara tärna! hon vet t.o.m vilken klänning hon ska ha, hon har haft den en gång tidigare och det är ju helt perfekt tyckte jag. den är visst beige, axelbandslös (hon kan ju ha någon kofta eller något över) med massa blommor på :)
är så glad att HON blev så glad. hoppades det, men trodde väl inte att det skulle hända. ^^ oj vad vi pratade bröllop sen efter vi sett filmen. haha.