stresso skrev 2015-01-29 10:15:24 följande:
jag kör med viktväktarna, har redan gått ner 12 kg och resultat motiverar ju. har tidigare gått ner mycket genom att räkna kalorier (i kombination med träning) så för mig fungerar det, åtminstone tillfälligtvis. skäms lite för att jag anpassar mig till gängse skönhetsnorm bara för att jag ska gifta mig för jag har egentligen inget emot min kropp annars. den gör vad jag ber den om, men fåfängan är stark och bilderna ska leva kvar. one year's fight for one night of glory - helt värt
hur gör du?
Jag kör på GI liknande väldigt få kolhydrater och de som jag äter är väldigt långsamma (försöker utesluta dem så mycekt som möjligt) äter var 4 timma.
Tränar varje vardagsmorgon och skall ta mig i kragen och börja på kvällar med, har sjukt svårt att gå ner, lätt att bygga svårt att bli hård som man kan säga i gymtermer, så jag får helt enkelt träna mer.
Tränade tre gånger om dagen förr och jävlars då var man i form, men så var det lite ont här lite rumatism där och det ena efter det andra, men nu e det bättre och jag har ingen ursäkt annat än lathet :)
Sedan komemr jag fuska med tabletter som hjälper till lite i att ta bort mat sug och öka förbrännig