Nightrod skrev 2015-02-13 14:09:24 följande:
Vi håller på med den secundära inbjudan nu, där all info kommer om bröllopet, de skall eldas, och skitas ner ordentligt med fingeravtryck och kaffekoppsringar
Sedan komemr vi påbörja placerignskorten i lugn takt. De skall vikas, klistras kugghjul på sedan skall namnen skrivas i blyerts, efter det kommer vi ha en "embosspenna" som vi skriver över sedan embosar vi handskrivna namn på alla.
Och placeringskorten skall skitas ner och brännas lite de med så de passar temat.
Supersnygg!
Så fort alla har osat tänkte jag fixa med resterane "trycksaker" och "dagen-efter-påse" till gästerna.. Blir väl som en typ av favor eller hur man vill se det, inget måste men vi tänker mer som en kul grej med en liten påse innehållandes typ en Alvedon, en resorb, en minttablett/tuggummi och en liten päron-mer eller liknande..
Var förövrigt ute och kollade på klänning i måndags, tyckte jag var ute i god tid men tydligen inte! Beställningen måste typ vara inne vid månadsskiftet om den ska hinna levereras i tid.. så blev jag sjuk och har legat hemma och i princip sovit hela veckan så inte hunnit ut, känner lite stress kring det också..