Utvandrare skrev 2014-03-11 08:58:31 följande:
Nu har vi hämtat ringarna!
Åååh, jag är helt kär; både i Mr. U förstås, och i våra vackra, vackra äktenskapssymboler. :)
Jag tog en snabbild med mobilkameran inne i butiken som inte all gör ringarna rättvisa, men här är den ändå:
Jag som var så orolig innan att det inte skulle kännas rätt med båda ringarna tillsammans, tycker nu att förlovningsringen ser väldigt ensam ut när vigselringen ligger i asken igen.
Jättefin, nästan exakt som den kombinationen jag kommer ha, men min enstensring är "kantig" istället för rund! Känns som att den kombinationen börjar bli väldigt poppis just nu, många med bra smak! ;)
Får jag fråga hur stora stenarna är, både den stora enstenen och de mindre i alliansen?
Jag tror nämligen att min alliansring kommer att vara 2,6 mm bred och att stenarna i den var 0,04-0,045 carats stenar, vet inte än hur många som kommer sitta i den. Min enstensring är dock 2 mm och det var ingen jätteskillnad på dom två när jag var där och testade ut alliansen. Ska förhoppningsvis få hämta dom nu i veckan, ska bli så spännande att få se dom tillsammans! :D