Utvandrare skrev 2014-03-11 08:58:31 följande:
Nu har vi hämtat ringarna!
Åååh, jag är helt kär; både i Mr. U förstås, och i våra vackra, vackra äktenskapssymboler. :)
Jag tog en snabbild med mobilkameran inne i butiken som inte all gör ringarna rättvisa, men här är den ändå:
Jag som var så orolig innan att det inte skulle kännas rätt med båda ringarna tillsammans, tycker nu att förlovningsringen ser väldigt ensam ut när vigselringen ligger i asken igen.
Det var allt tur att du sade att du är kär i Mr. U också, annars hade det ju kunnat missförstås totalt...
Jag förstås att du hyser varma känslor för ringarna, de är jättevackra.
Du kanske har skrivit det redan, men när får förlovningsringen sällskap igen?
Pernilla S skrev 2014-03-11 20:12:36 följande:
Denna har jag bestämt mig för idag.
SÅ fin!
Ja, den är jättefin!
Chamelius skrev 2014-03-11 21:10:33 följande:
Som ni säkert märker så ÄLSKAR jag min förlovningsring! Finns ingen finare/vackrare! (för mig). Bilden i mitten är från vår förlovning, bara några minuter efter att min m2b ställt sig på knä framför mig! Världens gulligaste frieri fick man oxå! Förlovningsdag 3/7-13. Vi gifter oss 27/6-15. Aliansringen är tryggt inlåst så kan tyvärr inte skicka bild på den. Men den ser likadan ut som förlovningsringen dock ingen stor sten i mitten. Nu verkar jag säkert stroppig och nedvärderande...är inte meningen isf! Älskar bara min ring så mkt!!
KRAM
Klart du älskar en så vacker ring. Och nej, du låter inte stroppig och nedvärderande... varför skulle man tycka det?
Ni har fina ringar allihop tjejer! Jag skulle inte vilja ha en massa bling själv men ringarna är otroligt vackra - på er andra! Skulle inte ha inte råd med det heller, kan jag ju ärligt och utan skam säga, men det är roligt att ni får de ringar ni vill ha!