• Forumvärd

Rapportera eventuella buggar här!

Hej hej!

Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

Ha det gott
    Charlotte

• Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Forumvärd
    Alyllyra skrev 2014-03-24 15:47:08 följande:
    Detta funkar fortfarande inte för mig. Funkar det för er andra?
    Hej hej!

Det är nog inte åtgärdat ännu men är anmält som bugg

Ha det gott
    Charlotte
  • emelieedwinsson

Hej!

Mina bröllopsgäster kan inte komma in på önskelistan på gamla siten, trots att de har rätt behörighetskod (jag har oxå provat). Problemet är att du skriver in koden en gång, kommer till listan och ska klicka på en av önskningarna - då skickas du tillbaka till koden igen. Spelar ingen roll hur många gånger du provar. När jag loggar in och går in på listan fungerar det. Men inte annars.

• Forumvärd
    emelieedwinsson skrev 2014-03-27 17:12:24 följande:

Hej!

Mina bröllopsgäster kan inte komma in på önskelistan på gamla siten, trots att de har rätt behörighetskod (jag har oxå provat). Problemet är att du skriver in koden en gång, kommer till listan och ska klicka på en av önskningarna - då skickas du tillbaka till koden igen. Spelar ingen roll hur många gånger du provar. När jag loggar in och går in på listan fungerar det. Men inte annars.

Hej hej!

Jag vet att det har varit och är problem med listan. Jag ska höra mig för med teknik hur status ser ut och jag hoppas det åtgärdas snabbt
  • TheD

det syns inte när jag har fått meddelanden... Så jag trodde jag hade gjort en medlem riktigt förbannad eftersom jag aldrig fick svar på tre veckor men i trådarna var personen aktiv ;)

• daniiel
    TheD skrev 2014-04-01 13:10:05 följande:

det syns inte när jag har fått meddelanden... Så jag trodde jag hade gjort en medlem riktigt förbannad eftersom jag aldrig fick svar på tre veckor men i trådarna var personen aktiv ;)

Samma här, ser fortfarande inte när jag får meddelanden och glömmer gå in och kolla. Nu såg jag dock den här tråden och att du hade skrivit, så gick in och kikade ;)
  • Chicita
    TheD skrev 2014-04-01 13:10:05 följande:

Jepp jag anmälde det för ett bra tag sen, men det har inte hänt så mycket på den fronten... ;) 
  • Aniara4
    Alyllyra skrev 2014-03-14 11:26:38 följande:

Jag lyckas inte få länkarna "Markera händelserna ovan som lästa" och "Markera alla händelser som lästa" att funka.

Jag har också det problemet, extra irriterande just nu eftersom det står en stor röd etta och "Din favorittråd har oläst inlägg" (det står dock inte vilken tråd och klickar jag hamnar jag på en error-sida där jag inte är inloggad).
  • Nyfiken gul , nu fru
    Aniara4 skrev 2014-04-01 17:01:54 följande:
    Jag har också det problemet, extra irriterande just nu eftersom det står en stor röd etta och "Din favorittråd har oläst inlägg" (det står dock inte vilken tråd och klickar jag hamnar jag på en error-sida där jag inte är inloggad).
    jag har flera såna!  

I min lista står 12 händelser - men tre av dom går inte att klika på - då kommer det upp en errorsida.

Vad är det för bugg egentligen?  HAR man olästa inlägg eller är det Mr Bugg som tycker det är kul?

• Chicita
    Aniara4 skrev 2014-04-01 17:01:54 följande:
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-04-01 17:21:58 följande:
    jag har flera såna!  

I min lista står 12 händelser - men tre av dom går inte att klika på - då kommer det upp en errorsida.

Vad är det för bugg egentligen?  HAR man olästa inlägg eller är det Mr Bugg som tycker det är kul?

Funderar på om det kan vara så att det är gamla favorittrådar som blivit uppdragna för att någon använder dom för reklam.
    När sen reklaminlägget blir borttaget så finns ju inte det nya inlägget kvar som det "varnas" för. Och alltså kan ni inte gå in och läsa det nya inlägget...

Eller? 
    Låter det logiskt?

Hur som helst så är det irriterande när det händer och jag hoppas att dom fixar det

Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!