• Forumvärd

Rapportera eventuella buggar här!

Hej hej!

Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

Ha det gott
    Charlotte

• Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Aniara4
    daniiel skrev 2014-04-17 23:02:31 följande:
    Jag skulle tro att dom bytte från gul till rosa eller vad det är för färg nu för att vi har klagat på att annonserna tog upp så mkt plats i forumet, alltså syntes för väl.
    Haha, men de tar ju fortfarande upp lika mycket plats, men nu är de dessutom svårare att identifiera, och undvika om man vill det!
  • Chicita
    Aniara4 skrev 2014-04-18 11:09:04 följande:
    Haha, men de tar ju fortfarande upp lika mycket plats, men nu är de dessutom svårare att identifiera, och undvika om man vill det!

Jepp... helt värdelöst.

Speciellt om man är lite på "jakt" efter reklamspammare ;) 
    Man vill ju inte anmäla folk som gjort rätt liksom...

• Nyfiken gul , nu fru

jag håller med här

Sluta blanda annonser med riktiga inlägg! 

Detta gör att forumfrågor ibland hamnar på sidan 2-3 och folk ser dom inte för att dom dränks i alla dessa annonser.

SNälla gör något åt detta! 

Det hjälper inte att bara byta färg, dom tar ju upp en massa onödigt utrymme fortfarande. 

• Krystal

Och snälla, snälla, jag vet att många med mig har önskar denna funktion i forumet, att få till en funktion som tar bort gamla trådar, så att man inte (ovetande) återupplivar trådar som är 7-8 år gamla eller äldre, där TS inte längre är aktiv på BT och som ingen skrivit inlägg i dom senaste 6 åren. Går det verkligen inte att programmera in i någon server så trådar där senaste inlägget var typ två år sedan tas automatiskt bort? Det skulle ge färska frågor och upplysningar i forumet. Tack!

• Milli

Jag vill anmäla ytterligare en gång (fick inget svar förra gången) på att de inte går att lägga in bilder i inläggen med de nya BT, går man tillbaks till de gamla så går de dock men de borde ju fungera även på de nya..

• Chicita
    Milli skrev 2014-04-22 08:15:21 följande:

Jag vill anmäla ytterligare en gång (fick inget svar förra gången) på att de inte går att lägga in bilder i inläggen med de nya BT, går man tillbaks till de gamla så går de dock men de borde ju fungera även på de nya..

Det går att lägga in bilder.

Men det tar lite tid för dom att ladda upp. Och det är antagligen samma som i gamla BT att man måste ha "rätt" browser.

Jag har flera gånger trott att "nehepp nu blev det ingen bild" och så fortsätter jag försöka ladda upp bilder... tröttnar... går och kokar kaffe och när jag kommer tillbaka så har jag 4 likadana bilder i inlägget som jag tänkt posta ;) 

• Karlin

Hej!

Jag stora problem med era reklamfilmer på sidan. 
    De öppnar sig i en ruta, startar av sig själv med hög volym.  Och jag kan inte stänga rutan utan får ladda om eller stänga sidan,
    Jag blir mycket frusterad, ett URKASST reklamsystem.
    Är det något ni kan sluta med? 

• Nyfiken gul , nu fru
    Karlin skrev 2014-04-23 01:04:17 följande:

Hej!

Jag stora problem med era reklamfilmer på sidan. 
    De öppnar sig i en ruta, startar av sig själv med hög volym.  Och jag kan inte stänga rutan utan får ladda om eller stänga sidan,
    Jag blir mycket frusterad, ett URKASST reklamsystem.
    Är det något ni kan sluta med? 

vad har du för webbläsare?

Prova att byta så kanske det går bättre.  Jag har google chrome och har inte det problemet. 

För övrigt håller med om att det riktigt suger med reklam mitt i trådarna.  USELT! 
  • Plättis
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-04-23 07:26:28 följande:
    vad har du för webbläsare?

Prova att byta så kanske det går bättre.  Jag har google chrome och har inte det problemet. 

För övrigt håller med om att det riktigt suger med reklam mitt i trådarna.  USELT! 
    Med Chrome kan man dessutom ladda ner AdBlock Plus så man slipper i stort sett all reklam på internet! Numera är det en behaglig vandring på den vida webben, men innan blev jag alldeles matt av allt bombardemang med rörliga bilder och annat skräp. 
    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Plättis

Jag skulle vilja rapportera en lite mindre bugg, men dock väldigt frustrerande. När man ska starta en blogg så finns det tydligen en knapp som är fel och en som är rätt, se illustration nedan. På den ena har jag inte behörighet (och på den andra heter jag plattis...)

Per aspera ad astra, ad infinitum.
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!