• Forumvärd

Rapportera eventuella buggar här!

Hej hej!

Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

Ha det gott
    Charlotte

• Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Forumvärd
    daniiel skrev 2014-03-17 12:11:05 följande:

Kan man inte uppdatera trådstarten längre?

Jag har skickat den frågan till teknik

• Chicita
    Forumvärd skrev 2014-03-17 07:23:26 följande:
    Det kommer att åtgärdas men förtillfället får man anmäla via gamla sajten.
    Men när jag går in på gamla sajten så finns inte alla nya inlägg / trådar med där. Så då är det svårt att anmäla :P
  • Milli

Försökte ladda upp bilder nyss men när man valt fil så kommer de inte ens med här på sidan och står "ingen fil har valts" bredvid rutan där man annars väljer bilder, har provat även explorer men de var likadant där. Har aldrig haft problem tidigare med att lägga upp bilder och detta var första gången jag skulle göra de med nya utseendet så tänkte de kanske är en bugg som inte fungerar?

• Lenblo

Jag håller också på att trycka på "Lägg till fil" varje gång jag vill skicka mitt inlägg.

Hur får man till smileysar i texten igen?

• Catrine Lauritzen

Hei. Jeg bor i Norge og ble veldig glad når jeg fant så fin mal på bordplassering på denne nettsiden. Men hvor er den nå??? Jeg finner den ikke igjen. Er det noen som vet hvor den er nå og om det jeg allerede har lagt inn er borte???

• Forumvärd
    Catrine Lauritzen skrev 2014-03-24 14:20:40 följande:

Hei. Jeg bor i Norge og ble veldig glad når jeg fant så fin mal på bordplassering på denne nettsiden. Men hvor er den nå??? Jeg finner den ikke igjen. Er det noen som vet hvor den er nå og om det jeg allerede har lagt inn er borte???

Hej hej!

Du hittar bordsplaceringsverktygen på den gamla versionen av BT.
    Här har du en länk till sidan:
    gamla.brollopstorget.se/

Ha det gott!
    Charlotte
  • Alyllyra
    Alyllyra skrev 2014-03-14 11:26:38 följande:

Jag lyckas inte få länkarna "Markera händelserna ovan som lästa" och "Markera alla händelser som lästa" att funka.

Detta funkar fortfarande inte för mig. Funkar det för er andra?
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!