• Forumvärd

Rapportera eventuella buggar här!

Hej hej!

Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

Ha det gott
    Charlotte

• Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Himla

Försökte gå in genom firefox istället och DÅ funkar det att skriva i trådarna, men inte genom google....

• Maj12

Jag är nog teknisk idiot ändå :))

Jag hittar inte "min budget" var ligger den??? Och när jag går in på någon annans sida så kan jag inte hitta deras bilder?? Var finns dom? Likadant med mina bilder.

Ser heller inte vem som har varit inne på min sida (i-landsproblem) men tycker det är kul att kunna göra dessa saker.

Hoppas någon kan hjälpa mig :)

• Chicita
    Maj12 skrev 2014-03-16 14:34:34 följande:

Jag är nog teknisk idiot ändå :))

Jag hittar inte "min budget" var ligger den??? Och när jag går in på någon annans sida så kan jag inte hitta deras bilder?? Var finns dom? Likadant med mina bilder.

Ser heller inte vem som har varit inne på min sida (i-landsproblem) men tycker det är kul att kunna göra dessa saker.

Hoppas någon kan hjälpa mig :)

Din budget mm ligger kvar på gamla bröllopstorget. Du hittar länken dit om du går via start - och bannern om nya BT högst upp på sidan :)
    Det är det enda som jag kan svara på. Och det är bara för att jag såg att dom redan svarat det tidigare i tråden ;)  
  • Maj12
    Chicita skrev 2014-03-16 16:58:55 följande:

Din budget mm ligger kvar på gamla bröllopstorget. Du hittar länken dit om du går via start - och bannern om nya BT högst upp på sidan :)

Det är det enda som jag kan svara på. Och det är bara för att jag såg att dom redan svarat det tidigare i tråden ;)  

Tack för hjälpen!

Kan väl erkänna att jag va för lat för att läsa alla sidor.....
  • Chicita
    Maj12 skrev 2014-03-16 18:20:28 följande:
    Tack för hjälpen!

Kan väl erkänna att jag va för lat för att läsa alla sidor.....
    Ja jag skulle nog inte läst tillbaka jag heller. Men jag läste det när det skrevs :) 
  • Fatima Wahlberg

Hej,
    Hur gör jag när jag vill ta bort /ändra eller om jag sålt något????  Jag får även inte in bilderna på det jag ska sälja, vad göra???

• swdnchick

Jag saknar den lilla gröna eller röda cirkeln vid en användares namn ( i tråden) som visar om personen är online eller ej. Hoppas den kommer tillbaka!

• Forumvärd
    Chicita skrev 2014-03-15 23:02:05 följande:

Det går fortfarande inte att anmäla trådar på nya sidan. 
    Känns som en viktig detalj att fixa.

Förra gången kunde jag logga in här och anmäla tråden på denna sida. Men det gick inte nu då tråden / trådarna bara verkar synas på nya sidan.

Synd, då får väl eländet ligga där då. 

Det kommer att åtgärdas men förtillfället får man anmäla via gamla sajten.
  • Krystal

Hur är det meningen att " Markera händelserna ovan som lästa" och
    "Markera alla händelser som lästa" i "Händelser" ska funka? För det händer ju inget när man trycker på den...för det hade ju varit bra att kunna "bocka av" händelser som man inte känner för klicka på för att dom ska försvinna...

• Forumvärd
    Krystal skrev 2014-03-17 10:53:34 följande:

Hur är det meningen att " Markera händelserna ovan som lästa" och
    "Markera alla händelser som lästa" i "Händelser" ska funka? För det händer ju inget när man trycker på den...för det hade ju varit bra att kunna "bocka av" händelser som man inte känner för klicka på för att dom ska försvinna...

Hej hej!

Det är nog en bugg som spökar
    Tanken är att man ska kunna avmarkera händelser där.
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!