• Forumvärd

Rapportera eventuella buggar här!

Hej hej!

Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

Ha det gott
    Charlotte

• Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Aniara4
    Chicita skrev 2014-04-01 17:25:05 följande:
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-04-01 17:21:58 följande:
    jag har flera såna!  

I min lista står 12 händelser - men tre av dom går inte att klika på - då kommer det upp en errorsida.

Vad är det för bugg egentligen?  HAR man olästa inlägg eller är det Mr Bugg som tycker det är kul?

Funderar på om det kan vara så att det är gamla favorittrådar som blivit uppdragna för att någon använder dom för reklam.
    När sen reklaminlägget blir borttaget så finns ju inte det nya inlägget kvar som det "varnas" för. Och alltså kan ni inte gå in och läsa det nya inlägget...

Eller? 
    Låter det logiskt?

Hur som helst så är det irriterande när det händer och jag hoppas att dom fixar det

Nåt i den stilen gissar jag på. Kanske att hela tråden blivit borttagen. Jag skrev nyligen ett trött inlägg i en reklamtråd som jag sedan anmälde, så kanske att någon annan skrev ett inlägg som jag inte hann se innan tråden togs bort. Och nu finns aviseringen kvar fast tråden är borta.
  • Forumvärd

Hej hej!

Jag rapporterar alla buggar vidare till teknik och de jobbar på det

MrsP93 skrev 2014-04-01 19:51:10 följande:

Det går inte att skriva i trådar/starta trådar från internet explorer (installerade chrome bara för det).

Jag puffar för det här igen!
    Vad händer när du försöker starta trådar via explorer och vad hade du för version?

• Forumvärd
    Chicita skrev 2014-04-01 17:25:05 följande:
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-04-01 17:21:58 följande:
    jag har flera såna!  

I min lista står 12 händelser - men tre av dom går inte att klika på - då kommer det upp en errorsida.

Vad är det för bugg egentligen?  HAR man olästa inlägg eller är det Mr Bugg som tycker det är kul?

Funderar på om det kan vara så att det är gamla favorittrådar som blivit uppdragna för att någon använder dom för reklam.
    När sen reklaminlägget blir borttaget så finns ju inte det nya inlägget kvar som det "varnas" för. Och alltså kan ni inte gå in och läsa det nya inlägget...

Eller? 
    Låter det logiskt?

Hur som helst så är det irriterande när det händer och jag hoppas att dom fixar det

Det kan vara så!
    Har ni något exempel så kan jag kika om det är något borttaget inlägg där.
    Jag har i alla fall puffat till teknik igen
  • MrsP93
    Forumvärd skrev 2014-04-03 10:34:38 följande:

Hej hej!

Jag rapporterar alla buggar vidare till teknik och de jobbar på det

Jag puffar för det här igen!
    Vad händer när du försöker starta trådar via explorer och vad hade du för version?

Det händer typ, ingenting.. Jag kan starta trådar och lägga till kategori men inte skriva rubrik eller inlägg, det går inte att skriva hur mycket jag klickar. Jag har nyaste verisionen :)
  • Aniara4
    Forumvärd skrev 2014-04-03 10:38:54 följande:
    Det kan vara så!
    Har ni något exempel så kan jag kika om det är något borttaget inlägg där.
    Jag har i alla fall puffat till teknik igen
    Alltså problemet är ju som sagt att det bara står "Din favorittråd har olästa inlägg", det står ingen rubrik på tråden så man vet inte vilken tråd det syftar på. Klickar jag kommer jag till en felsida (där jag inte heller ser ut att vara inloggad).

Problemet skulle vara mindre om funktionen "markera händelser som lästa" fungerade.
  • swdnchick

Jag kan inte ladda upp bilder, försöker med både firefox och chrome! Är det någon speciell java som behöver vara aktiverad?

• daniiel

Jag kan fortfarande inte se statistik på bloggen. Inget som är jätteviktigt iofs, men kunde ju vara lite kul. Jag kan inte heller se förhandsgranskning när man ändrar tema och utseende på bloggen. Jag har prövat både i explorer, firefox och safari.

Jag undrar också över "Följare" som man kan se om man går in på sin presentation. Vad är det för något? 

• Maj12

Undrar fortfarande hur man kan se varandras bilder, alltså gallerie bilderna???

Någon som kan hjälpa mig???

• swdnchick

Daniiel, jag tror att följare är folk som vill se allt du skriver eftersom du är ett geni när det gäller klänningar och sådant. (jag är en av dom) Jag får upp på min startsida att du har skrivit i flera olika trådar och datum, men jag har än så länge inte läst någon. För jag insåg att det känns lite stalker-aktigt.... ooops...

Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!