• Forumvärd

Rapportera eventuella buggar här!

Hej hej!

Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

Ha det gott
    Charlotte

• Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Camben

Hej,
    Hoppas ngn kan hjälpa till.
    Har startat en köpestråd, men det blev fel i rubriken - kan man ändra eller eventuellt ta bort tråden?
    Hittar ej något av det :/

• Nyfiken gul , nu fru
    Camben skrev 2014-04-10 22:48:01 följande:

Hej,
    Hoppas ngn kan hjälpa till.
    Har startat en köpestråd, men det blev fel i rubriken - kan man ändra eller eventuellt ta bort tråden?
    Hittar ej något av det :/

Du kan klicka på anmäl och begär att tråden ska tas bort av moderator.  Du kan inte själv ta bort den eller ändra i den.
  • Camben

Tack för svar!

Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-04-10 23:08:24 följande:

Du kan klicka på anmäl och begär att tråden ska tas bort av moderator.  Du kan inte själv ta bort den eller ändra i den.

• Pia88

Vet inte om nån påpekat det tidigare men.. Det dyker inte upp nån 1a när man fått privata meddelanden..

• daniiel
    Pia88 skrev 2014-04-11 21:35:21 följande:

Vet inte om nån påpekat det tidigare men.. Det dyker inte upp nån 1a när man fått privata meddelanden..

Jo, det är flera som tagit upp det och förhoppningsvis ska dom lyckas få ordning på det snart :) Jag glömmer hela tiden av kolla in där :P
  • Forumvärd

Hej hej!

Jag kollar med teknik vad det är som gör att vissa inte kommer in på nya BT!
    Vad använder ni för webläsare och version

• Chicita

Nu har ni bytt färg på annonserna så att dom blandas mer med foruminläggen.

Jag har nog säkert hunnit anmäla 3 annonser i dag - som jag trott varit felplacerade för att färgen varit så nära foruminläggens färger. 

Om ni nu absolut MÅSTE ha foruminlägg och annonser i samma flöde så är det bra att ha en rejäl färgskillnad mellan dom så att man ser tydligt vad som är annons och inte.

Men allra helst så får ni skapa en egen kategori och samla annonserna där. Dom är fortfarande lätta att hitta då, men tar inte upp hela forumet.

• Aniara4
    Aniara4 skrev 2014-04-01 17:01:54 följande:
    Jag har också det problemet, extra irriterande just nu eftersom det står en stor röd etta och "Din favorittråd har oläst inlägg" (det står dock inte vilken tråd och klickar jag hamnar jag på en error-sida där jag inte är inloggad).
    Den där orubbliga ettan lyser fortfarande illrött och stör mig varje gång men låter sig inte åtgärdas. Två problem alltså:

- Att det inte funkar att markera händelser som olästa
    - Att meddelandet för en tråd som gissningsvis tagits bort inte försvinner när tråden gör det
  • daniiel
    Chicita skrev 2014-04-16 23:00:41 följande:

Nu har ni bytt färg på annonserna så att dom blandas mer med foruminläggen.

Jag har nog säkert hunnit anmäla 3 annonser i dag - som jag trott varit felplacerade för att färgen varit så nära foruminläggens färger. 

Om ni nu absolut MÅSTE ha foruminlägg och annonser i samma flöde så är det bra att ha en rejäl färgskillnad mellan dom så att man ser tydligt vad som är annons och inte.

Men allra helst så får ni skapa en egen kategori och samla annonserna där. Dom är fortfarande lätta att hitta då, men tar inte upp hela forumet.

Jag skulle tro att dom bytte från gul till rosa eller vad det är för färg nu för att vi har klagat på att annonserna tog upp så mkt plats i forumet, alltså syntes för väl. Jag håller dock med dig i vad du skriver och det bästa var om köp & sälj var skilt från forumet. Då kanske det skulle gå att ändra, uppdatera och ta bort annonserna också.
  • Principisessan

jag kan inte avmarkera händelser som lästa.
    jag kan inte heller se meddelanden. Tex har jag fått ett meddelande/mejl men det går inte att öppna. Det stör mig lite att ha de illröda symbolerna för nya meddelanden som inte går att göra något åt. 

Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!