• Forumvärd

Rapportera eventuella buggar här!

Hej hej!

Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

Ha det gott
    Charlotte

• Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • sha
    Chicita skrev 2014-05-13 19:33:08 följande:

Ja du har kommenterat i en tråd som sen har blivit borttagen. 

Men innan den togs bort hann någon mer skriva i den.

Jag hade 2 olästa tidigare, nu har jag bara 1 så dom kanske jobbar på saken? 

Menar du att hela tråden blivit borttagen eller mitt inlägg i en tråd?

För ett inlägg jag gjort i en tråd har nämnligen blivit borttagen och jag skulle gärna vilja veta varför. Jag skrev konstruktiv kritik ang ett företag jag beställt från och tänkte det var fler som ville veta om de gick in och läste i tråden!

• Chicita
    sha skrev 2014-05-13 19:42:00 följande:

Menar du att hela tråden blivit borttagen eller mitt inlägg i en tråd?

För ett inlägg jag gjort i en tråd har nämnligen blivit borttagen och jag skulle gärna vilja veta varför. Jag skrev konstruktiv kritik ang ett företag jag beställt från och tänkte det var fler som ville veta om de gick in och läste i tråden!

Det första. Precis som jag skrev: du har kommenterat i en tråd som blivit borttagen 

När någon då har skrivit en kommentar efter din och sen tas tråden bort innan du hann läsa den kommentaren så blir det sådär.

• sha
    Chicita skrev 2014-05-13 21:17:25 följande:

Det första. Precis som jag skrev: du har kommenterat i en tråd som blivit borttagen 

När någon då har skrivit en kommentar efter din och sen tas tråden bort innan du hann läsa den kommentaren så blir det sådär.

Aha, tack så  mycket för svaret:) Då väntar jag/vi bara på att bröllopstorget.se ska fixa buggen så det försvinner ;)

ps. Jag älskar nästan allt du skriver här inne på forumet, du känns som en trygg mamma med kloka ord & råd!
  • Chicita
    sha skrev 2014-05-13 22:02:46 följande:
    Aha, tack så  mycket för svaret:) Då väntar jag/vi bara på att bröllopstorget.se ska fixa buggen så det försvinner ;)

ps. Jag älskar nästan allt du skriver här inne på forumet, du känns som en trygg mamma med kloka ord & råd!

Jepp... vi väntar på lösning av många buggar ;) 
    Men jag hoppas att dom jobbar på denna som sagt eftersom en av mina 2 såna där "din favorittråd har olästa inlägg" försvann :) 

Oj tack :) 

• adm
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-05-08 18:16:25 följande:

SNÄLLA ADMIN! 

Ni måste hitta på något för alla dessa köp & Sälj - annonser som tar upp precis HELA forumet! 

Det finns många obesvarade trådar som ligger 3-4 sidor bakåt som ingen har chans att se för att dom drunknar i alla annonsinlägg . Senast för någon dag sedan fick jag gå in på sidan 2 för att hitta ett vanligt foruminlägg.  Så ska det inte vara! 

Ni måste hitta på något som funkar för nu liknar detta enbart en reklamsida och inget forum. 

Det räcker inte med att annonser är rosafärgade

daniiel skrev 2014-05-08 18:30:12 följande:
    Jag skriver under på det! Jag förstår faktiskt inte varför annonserna ska ligga i forumet. Man gör ju dessutom annonsen som ett foruminlägg, vilket betyder att man inte kan (har inte kunnat åtminstone) ta bort den eller ändra i annonsen heller. Det känns ju inte sådär jättepraktiskt.
    Nu finns det en inställning (bredvid trådsökrutan) för detta, man kan även välja vilka kategorier man vill se.
  • Forumvärd
    Chicita skrev 2014-05-13 19:35:21 följande:

4:e eller 5:e gången nu som jag anmäler att det är något fel på anmälningsfunktionen.

Varje gång jag har fått en anmälan nekad så står det "vi anser inte att det här är rasistiskt" (eller annan anledning) och man kan inte välja anledning till anmälan längre.
    Så jag har alltså inte anmält det som rasistiskt.

Min kommentar kan vara "reklam" exempelvis. Men den som granskar verkar då inte läsa kommentaren utan bara koppla "anledning - inlägg - stämmer inte"

Hm..det verkar ju som om det är något fel svaren. Jag gör så att jag hojtar till åt teknik och gör även vår support uppdaterade om det här felet.
  • Chicita
    adm skrev 2014-05-14 13:54:09 följande:
    daniiel skrev 2014-05-08 18:30:12 följande:
    Jag skriver under på det! Jag förstår faktiskt inte varför annonserna ska ligga i forumet. Man gör ju dessutom annonsen som ett foruminlägg, vilket betyder att man inte kan (har inte kunnat åtminstone) ta bort den eller ändra i annonsen heller. Det känns ju inte sådär jättepraktiskt.
    Nu finns det en inställning (bredvid trådsökrutan) för detta, man kan även välja vilka kategorier man vill se.

Tack 

Det var underbart att kunna stänga av annonserna :D

• cecbj195

Hej,

Jag har lite problem med aviseringarna när det skrivs nya svar i en av mina favorittrådar "Vi som gifter oss 2015". Alla andra trådar funkar finfint, men inte den. Det funkade i början men försvann för typ en månad sedan. Jag har provat att klicka i och ur "Favorittråd"-knappen några gånger utan resultat.

Skrev och frågade i tråden och det var fler än jag som hade detta problem. Kan man göra något för att få igång funktionen igen? Det är lite tråkigt eftersom det är en av de mest aktiva trådarna jag är med i och det är svårt att hänga med när man inte får aviseringarna.

Tack på förhand!

• Tingeling89
    cecbj195 skrev 2014-09-02 18:34:08 följande:

Hej,

Jag har lite problem med aviseringarna när det skrivs nya svar i en av mina favorittrådar "Vi som gifter oss 2015". Alla andra trådar funkar finfint, men inte den. Det funkade i början men försvann för typ en månad sedan. Jag har provat att klicka i och ur "Favorittråd"-knappen några gånger utan resultat.

Skrev och frågade i tråden och det var fler än jag som hade detta problem. Kan man göra något för att få igång funktionen igen? Det är lite tråkigt eftersom det är en av de mest aktiva trådarna jag är med i och det är svårt att hänga med när man inte får aviseringarna.

Tack på förhand!

Hej, jag har upptäckt att jag har samma problem. men alla andra fungerar som det ska Glad
  • Elenaproblema
    cecbj195 skrev 2014-09-02 18:34:08 följande:

Hej,

Tack på förhand!

Jag har samma problem och upplever att vi är flera i tråden som inte får aviseringar. Kan man göra något åt det, forumvärdar? :)
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!