• Forumvärd

Rapportera eventuella buggar här!

Hej hej!

Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

Ha det gott
    Charlotte

• Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • daniiel
    Plättis skrev 2014-05-12 16:45:37 följande:

Var har profilbilderna tagit vägen?

Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-05-12 16:56:38 följande:
    undrar jag med
    Ja, jag tyckte det var märkligt att min var borta när jag loggade in nu, men det är alltså allas bilder som försvunnit.

• Chicita
    daniiel skrev 2014-05-12 17:00:36 följande:
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-05-12 16:56:38 följande:
    undrar jag med
    Ja, jag tyckte det var märkligt att min var borta när jag loggade in nu, men det är alltså allas bilder som försvunnit.

Jag ser din bild här daniiel
  • charlotta

Hej
    jag kankse ställer eller en dum fråga, men det går inte att lada upp en bilder i  annonser. Jag har lagt upp en tråd och provat flera gånger med det funkar inte allts.  har du något tipps ?

• Kittwn

håller med alla om att de är himla jobbigt när de är så mycket annonser. De tar upp alldeles för stor del av forumet!

Dessutom kan jag inte lägga upp bilder i trådarna längre. Ett tag fungerade de sen kom en av flera bilder med här om dagen och nu kommer inget alls upp.

• sha

Det står att jag har ett oläst meddelande men när jag klickar där hittar jag inget meddelande. Någon som vet varför, eller varit med om samma sak?

• Chicita
    sha skrev 2014-05-12 22:10:39 följande:

Det står att jag har ett oläst meddelande men när jag klickar där hittar jag inget meddelande. Någon som vet varför, eller varit med om samma sak?

Ja du har kommenterat i en tråd som sen har blivit borttagen. 

Men innan den togs bort hann någon mer skriva i den.

Jag hade 2 olästa tidigare, nu har jag bara 1 så dom kanske jobbar på saken? 

• Chicita

4:e eller 5:e gången nu som jag anmäler att det är något fel på anmälningsfunktionen.

Varje gång jag har fått en anmälan nekad så står det "vi anser inte att det här är rasistiskt" (eller annan anledning) och man kan inte välja anledning till anmälan längre.
    Så jag har alltså inte anmält det som rasistiskt.

Min kommentar kan vara "reklam" exempelvis. Men den som granskar verkar då inte läsa kommentaren utan bara koppla "anledning - inlägg - stämmer inte"

Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!