• Sommarbrud 2005

Vi från Sthlm som gifter oss i aug 2005

Startar en ny tråd här för oss som bor i Sthlm å som ska gifta sig i aug nästa år..
    Vore kul att ha kontakt med några andra om det finns nåra?

• Svar på tråden Vi från Sthlm som gifter oss i aug 2005
  • Midvintertös

Dom har helt enkelt inte fattat att om man ska gifta sig på sommaren i Sthlm måste man boka mins ett år innan. Många tjejer här som vill ha festen på ett visst ställe, har ringt dit och det är redan bokat. Nä stå på er så ni får som ni vill ha det.

• Maya K

Sommarbrud 2005

Ja det sa min med... När jag frågade honom om vilken kyrka osv sa han att vi inte kan bestämma det nu..

Fattar inte vad det är med män?? Får de en slags panik eller?

• Maya K

Midvintertös:

Det är sant att de inte fattar att man måste vara ute i god tid!!! Nåja... jag får bara ta över och bestämma lite!!

• Midvintertös

Maya k: Ja det får du göra... kör med hårdhandskarna.

• Paulaa

Maya och sommarbrud 2005 BOKA redan nu!! jag och min blivande hade planerat lite vagt att gifta oss i augusti 2005 men stället vi fastnade för var fullbokat till slutet av september! jag tar gärna september oxå så nu hade jag tur o oturen att jag inte väntade med att boka ännu en vecka .. men det gäller verkligen att va ute i god tid!!

• lillsmurf

Paulaa, vad blev det till slut? Jätte nyfiken!

• Paulaa

Lillsmurf det blev tyresö bygdegård den 24:e september! du då? var det ängby slott? ;)

• lillsmurf

Paulaa, japp ängby slott den 19 aug 2005. Har ni bestämt er för kyrka?

• Chopper

Lillsmurf, vi har bokat Ängby 17 september... Det är ju som sagt sjuukt fullbokat så vi fick rätta oss efter de datum som fanns... Men sen har vi inte bestämt så mkt mer ang festen, men båt är ju supermysigt! Vi gifter oss antagligen i Ulriksdal å det är ju oxå vid vattnet... Var ska ni hyra båt?

• lillsmurf

Chopper, Det är min blivande som ska fixa med det där, men antagligen kommer vi hyra av strömma, eller chartra eller vad man nu kallar det! Visst är det sjukt att man måste vara ute i så god tid. Har ni varit ute och snackat med Margareta?

Svar på tråden Vi från Sthlm som gifter oss i aug 2005