• Englabarn

Unga brudar?

Hej! Skall gifta mig om ca 8 mån med min Underbara K... Jag är 23 år gammal (fyller 24 år i Okt). Jag undrar om d finns några blivande brudar som är jämngamla med mig här? Kanske inte mer annorlunda för att man är yngre? Men det jag kan känna är det ekonomiska, vi vill gärna gifta oss -men lever kanske inte med samma ekonomiska trygghet som äldre par? Är det skillnader ang "hur mycket föräldrarna finns med i bilden" osv. Nyfiken! Skulle bli väldigt glad om jag fick kontakt med yngre brudar iaf..
    Mvh Englabarn

• Svar på tråden Unga brudar?
  • Englabarn

Jag är inte riktigt haj på detta men vad menas med "trådstart"???

• Bebbsen05

Englabarn
    Den som startat tråden, i detta fall du...

• EhjärtaK = sant

Englabarn:
    du är trådstartaren i detta samanhang eftersom du skrivet det första inlägget (du är alltså ursprungsförfattaren till denna tråd). Alla diskussioner härinne kallas för trådar.

Jag bor förövrigt i Stockholm. Jag kan säga att jag också känner mig ganska "ensam" i min ålder att gifta mig här, men jag bryr mig inte så mycket om det .

• Englabarn

aha.. mm kanske förstår lite bättre nu *tack*..

Jag bryr mig inte så där överdrivet, mer att d hade varit kul m ngn brud man kunde ta en fika m eller titta på roliga grejor tillsammans med..

Har mest bara pojkar runtomkring mig nämligen.. upptäckte just att här kan d ju vara bra med en flicka =) Alltså umgås mest m pojkar, lite svårt för dem att sätta sig in.. Men har dock anlitat min bästa pojkkompis som bröllopskonsult + att han ska vara min tärna *ler*

• ChristiansBrud

Englabarn
    något datum är ej bestämmt ännu, vi får väl se när det blir!
    vi bor i skåne, i Lund! Var i skåne bor du?

När är ert datum?

• Titrania

Wiii! Hejsan hej. Ännu en ung brud, tror jag är den yngsta här än kanske? Är iaf 20, 21 när vi gifter oss! M2B 24 veckan efter! ;)

Suusaan; Du tog orden rätt ur munnen på mig!

• Bebbsen05

Titrania
    Jag kommer oxå vara 21 när vi gifter oss i sommar!

• Titrania

Bebbsen 05, då får vi dela platsen på att vara yngst då! ;)

• HansiBansi

Hej unga brudar!!
    Jag är väl i er ålder ungefär verkar det som. Fyller 24 i februari och min blivande man fyllde 25 i november. Vi gifter oss i maj så det börjar verkligen krypa närmare nu! Speciellt som vi egentligen inte börjat planera något ännu... jo i tankarna kanske men inte rent praktiskt. Vi bestämde deffinitivt datum idag så i morgon blir det till att ringa och boka kyrka och präst!

Hur är det med er andra då? hur har ni tänkt allting??

Ja just det, Englabarn: Jag är en skånetös! Var i vårt vackra landskap bor du?

• raskan

vi gifter oss i maj å jag är då 26 å gubben åxo!!Vi bor i stockholm

Svar på tråden Unga brudar?