Mmm känner exakt likadant ang föräldrarna.. Vill ej att mina föräldrar ska känna att d "måste", vet ju att d har så mkt som d vill göra själva!!
*ler*.. också studerande, min sambo jobbar och har även han okej lön! Själv sparar jag som en lite dåre varje månad, räknat ut att d ska klara sig på öret *phu..
Jag jobbar extra hos en kosmetika kedja så jag gör make.up + ev hår själv. Utbildad.. Ska bli väldigt kul! Dock tycker väl en del att jag ska unna mig lite lyx... dvs att ngn annan gör hår.. men tycker ju d e så kul somsagt.. fast visst vore skönt.. hm.. dock har arbetskamrater erbjudit sig -så vi får se!
Underbart att ha 3 superflickor vid sin sida.. önskar att j hade d så.. Men jag är somsagt väldigt glad för min tärna, han e kalas.. fast skulle INTE be honom om hår/make.up.. hehe..
Min sambo har även bett mig att handla underkläder m ngn annan än honom =)))
Självklart har jag flickor i min närhet som säkerligen skulle vilja hjälpa till osv, men inte avslöjat ngt ang giftemålet än.. inte riktigt officiellt bland vännerna än.. hihi..
Vill göra så mkt som möjligt själv.. i Feb ska jag göra alla smycken + tiaran själv hos en silversmed jag går på kurs hos, och ringarna gör vi i April *kul*..
Korten spånar jag på fortf =)
Ojj vad lätt det är att fastna här... lagar pytt i panna samtidigt.. min sambo undrar just hur d går *oops*...