• galadriel78

Växjöbrudar - dags att samla oss!!!

Hej alla glada smålänningar (och ni andra oxå)!!

Här kommer en brud vars stora dag äger rum i augusti. Nu undrar jag lite stillsamt om det finns fler där ute som är i bröllopsplaneringsstadiet i Växjö med omnejd. Hör av er i så fall!!!

malin@digitalindustri.com

/ galadriel78

• Svar på tråden Växjöbrudar - dags att samla oss!!!
  • galadriel78

vad kul att ni är pigga på en träff....tänkte oxå att en fredag eller lördag blir bäst. venezia har jag aldrig varit på men det låter väl inte helt fel....det ligger vid barks väl eller är jag helt ute och cyklar??

jag är 26, fyller 27 i september så nästan 27 är jag när vi gifter oss.

/galadriel78

• :o)

Hej,

waimea,

istället för att skriva så mycket i inbjudan kan du ju skicka med ett informationsblad i inbjudan om toastmaser namn+nummer, om önskelista, boende runt omkring m.m

jag är inte så jättehaj på växjö och vad platser heter...så ta gärna ett ställe i stan (gågatan med omnejd).

• galadriel78

Man kan ju göra så att man träffas på ett centralt ställe och går tillsammas till t.ex Venezia eller var vi nu hamnar

Låter mars eller april bäst? Tänkte vi kunde bestämma en datum redan nu innan allas kalendrar blir för uppbokade av bröllopsbestyr

/galadriel78

• Lyckliga K

Oj, nu känner jag mig gammal
    Jag är 32 och min blivande kommer vara 34 när vi gifter oss i april.
    Vi har precis kommit fram till hur våra inbjudningar ska se ut. Är väldigt glad för ett tag såg det ut som att våra idéer inte var genomförbara i praktiken.
    Vi kommer ha väldigt lite info i själva inbjudan, men kommer att skicka med ett info-blad med rätt mycket fakta om resvägar, boende, kontaktpersoner mm. Vi kommer också göra en hemsida med ungefär samma info plus en interaktiv önskelista.

• Waimea

Tack för tipsen! Jag gillar detta med informationsblad - ska skriva ihop ett sådant.

Blir det fika på dagen eller middag på kvällen? Min bästa helg är i vilket fall den 11-13 mars.

LyckligaK: *skrattar* eller så är det vi som är ytte-pyttesmå..

helgen 11-13, är svår för mig.
    helgen innan 4-6 funkar bättre för min del.

Tips!! Den 19 mars är det bröllopsmässa i Kalmar!

• Waimea

Vad trög jag är.. 4-6 funkar för mig också, det var bara det att det satt en stor lapp i vägen i kalendern.

Ändrade planer här, nu är det helgen 4-6 mars som inte fungerar, men helgen efter funkar nu!

Hoppas eran dag varit bra!

Fick två gamla bröllopstidningar av en kollega idag, så de har jag suttit och bläddrat i. Hon gifte sig i somras, så gissa vad våra samtal ofta handlar om!!!

Ha det bra,

• Waimea

11-13 då? Om ni fortfarande är sugna på en träff, det vill säga..

• chokladpudding

En ny "brud" på länken!

Flyttade till Växjö i december och ska gifta mig i augusti i min hemkommun (Västervik). Kunde vara trevligt att träffa likasinnade ngn gång för att diskutera alla planer. Jag och min sambo har inte kommit så långt som vi önskat med planeringen och jag känner att jag behöver lite inspiration.

Svar på tråden Växjöbrudar - dags att samla oss!!!